Miera preklikovosti
Čo to znamená
Miera preklikovosti, tiež známa ako CTR (click-through rate) je ukazovateľ, ktorý meria, ako často sú používatelia klikajúci na reklamy, odkazy alebo iné formy inzerátov. Miera preklikovosti sa vypočíta ako pomer počtu kliknutí k počtu zobrazení reklamy
Viac info
Miera preklikovosti je dôležitým ukazovateľom úspešnosti reklamy, pretože ukazuje, ako zaujímavá je pre používateľov a ako dobre pracuje na vytváranie engagementu. Vysoká miera preklikovosti znamená, že reklama vyvoláva záujem u používateľov a že sú natoľko zaujatí, že kliknú na reklamu. Nízka miera preklikovosti na druhej strane znamená, že reklama nie je pre používateľov dostatočne atraktívna alebo relevantná a že by sa mohlo vyžadovať vylepšenie reklamy. Miera preklikovosti sa používa nielen pri online reklame, ale aj pri iných typoch marketingu, ako je napríklad email marketing, direct mail a ďalšie. Je to dôležité mierilo úspešnosti pre reklamné kampane a umožňuje im prispôsobiť svoju stratégiu tak, aby dosiahli lepšie výsledky.
Najnovšie blogové články
Budovanie značky a výkon nemusia ísť proti sebe, chcite Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čítania
Novinka: Zoznámte sa – toto sú kreatívci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čítania
Prípravy na Black Friday v plnom prúde: Nezabudli ste na nič?
-
15.10.2025
-
5 min čítania
Optimalizácia dát v Ahrefs: Kľúčom sú MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čítania
Rýchlosť webov našich klientov sme zlepšili o viac ako štvrtinu.
-
08.10.2025
-
3 min čítania
Red flagy v spolupráci s agentúrou
-
06.10.2025
-
4 min čítania
ChatGPT Shopping: čo to je, kto ho má dnes a ako sa naň pripraviť (aj mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čítania
Na čo si dať pozor pri prechode na novú e-commerce platformu: 6 najčastejších chýb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čítania
Upterdam 2025: e-shop pre e-shopy, aj celú komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čítania
Čo je to server-side Google Tag Manager a prečo by vás mal zaujímať?
-
18.09.2025
-
4 min čítania
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
Potrebujete poradiť?
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Ďakujeme za odber!