Miera preklikovosti
Čo to znamená
Miera preklikovosti, tiež známa ako CTR (click-through rate) je ukazovateľ, ktorý meria, ako často sú používatelia klikajúci na reklamy, odkazy alebo iné formy inzerátov. Miera preklikovosti sa vypočíta ako pomer počtu kliknutí k počtu zobrazení reklamy
Viac info
Miera preklikovosti je dôležitým ukazovateľom úspešnosti reklamy, pretože ukazuje, ako zaujímavá je pre používateľov a ako dobre pracuje na vytváranie engagementu. Vysoká miera preklikovosti znamená, že reklama vyvoláva záujem u používateľov a že sú natoľko zaujatí, že kliknú na reklamu. Nízka miera preklikovosti na druhej strane znamená, že reklama nie je pre používateľov dostatočne atraktívna alebo relevantná a že by sa mohlo vyžadovať vylepšenie reklamy. Miera preklikovosti sa používa nielen pri online reklame, ale aj pri iných typoch marketingu, ako je napríklad email marketing, direct mail a ďalšie. Je to dôležité mierilo úspešnosti pre reklamné kampane a umožňuje im prispôsobiť svoju stratégiu tak, aby dosiahli lepšie výsledky.
Najnovšie blogové články
Don’t Panic. Keep Moving. Ďakujeme za 2025!
-
22.12.2025
-
4 min čítania
Mesačný podiel návštevnosti e-shopov z AI asistentov 2025
-
16.12.2025
-
4 min čítania
Louie Case study: Keď prémiové krmivo stretne prémiovú platformu
-
02.12.2025
-
1 min čítania
Black Friday 2025 v číslach: eCommerce trh hlási medziročný pokles o 10%, no zďaleka nejde o čierny scenár
-
02.12.2025
-
4 min čítania
Case study Kompava: ONE-STOP-SHOP ako nástroj škálovania biznisu: 420% rast na poľskom trhu
-
05.11.2025
-
1 min čítania
Štátne sviatky a dni pracovného pokoja na Slovensku v roku 2026
-
31.10.2025
-
3 min čítania
Výpadok Packety a Clarity otestoval e-commerce. ui42 obstálo
-
30.10.2025
-
2 min čítania
Budovanie značky a výkon nemusia ísť proti sebe, chcite Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čítania
Novinka: Zoznámte sa – toto sú kreatívci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čítania
Prípravy na Black Friday v plnom prúde: Nezabudli ste na nič?
-
15.10.2025
-
5 min čítania
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
Potrebujete poradiť?
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Ďakujeme za odber!