Logo
Čo to znamená
Logo predstavuje grafický symbol, ktorý slúži na identifikáciu značky alebo firmy. Logo môže byť kombináciou textu a obrazového prvku, alebo môže byť založené čisto na textovom zápise.
Viac info
Cieľom loga je urobiť značku rozpoznateľnou a zapamätateľnou pre zákazníkov a tým vytvoriť jedinečnú identitu pre danú firmu alebo produkt. Vytváranie loga vyžaduje veľkú pozornosť k detailom a špecifikáciám značky alebo firmy. Farby, typografia a obrazové prvky sa vyberajú na základe toho, čo najlepšie reprezentuje hodnoty a ciele firmy alebo produktu. Logo musí byť jednoduché, prehľadné a ľahko zapamätateľné. Dobre navrhnuté logo môže pomôcť zvýšiť povedomie o značke a vytvoriť pozitívnu asociáciu. Logá sa často menia v závislosti od trendov a vývoja značky alebo produktu, aby si udržali si záujem zákazníkov.
Najnovšie blogové články
Čo je B2B a B2C a aký je medzi nimi rozdiel?
-
24.04.2024
-
8 min čítania
13 Tajných nástrojov pre optimalizáciu kampaní Google Ads: Ako na online dominanciu?
-
17.04.2024
-
5 min čítania
Koľko z marketingového budgetu dávať na brand?
-
16.04.2024
-
6 min čítania
Čo je PPC reklama a aké typy kampaní v Google Ads poznáme?
-
15.04.2024
-
8 min čítania
SEO audit odhaľuje slabé miesta: Ako na kvalitnú SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
20 min čítania
Testovanie použiteľnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
7 min čítania
7 tipov pre eshopy, ako vyťažiť z Facebook reklamy maximum
-
14.04.2024
-
5 min čítania
14 tipov, ktoré vám pomôžu rozbehnúť váš eshop
-
08.04.2024
-
7 min čítania
UX dizajn: 13 zistení ako vylepšiť formuláre na web stránkach
-
08.04.2024
-
10 min čítania
5 základov pre správne škálovanie vášho e-commerce podnikania
-
02.04.2024
-
14 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.