Lead
Čo to znamená
V slovenčine sa lead prekladá ako záujemca alebo potenciálny zákazník.
Viac info
V marketingu sa tento termín používa na označenie osoby, ktorá prejavila záujem o produkt alebo službu a je potenciálnym zákazníkom. Lead generovaný v rámci marketingu môže byť potom ďalej využitý pre cielený marketingový alebo predajný útok.
Najnovšie blogové články
Reklama na Facebooku – ako ju nastaviť, ako funguje a aká je jej cena?
Reklama na Facebooku prináša skvelé výsledky v prípade, ak je správne nastavená. Popri ostatných performance marketingových stratégiách patrí...
-
26.07.2024
-
17 min čítania
Tajomstvo úspechu Kondela v e-commerce: one-stop shop riešenie
Keď e-commerce projekt narazí na limity brániace ďalšiemu rastu, komplexné riešenia one-stop shop agentúry dokážu prekonať bariéry a vybudovať...
-
14.07.2024
-
1 min čítania
Prečo niekedy ani kvalitné UX nestačí?
V ui42 navrhujeme používateľskú skúsenosť – UX ako jedna z prvých agentúr na Slovensku. Za viac ako 15 rokov sme v našom UX labe zrealizovali...
-
08.07.2024
-
8 min čítania
Ako sme zlúčili troch dodávateľov pod jeden vyladený e-shop
BUXUS je ideálne riešenie na mieru pre jedinečné online projekty s potenciálom rastu, ktoré prekračujú limity šablónových e-shopov.
-
04.07.2024
-
1 min čítania
Od chaosu k poriadku: Ako manuál značky priniesol poriadok do komunikácie
Zjednotenie marketingových komunikačných prvkov pre crowdfundingovú platformu Starlab od návrhu nového logotypu až po príklady umiestnenia loga...
-
02.07.2024
-
1 min čítania
Ako odporúčacie systémy transformujú prijímanie informácií: Personalizácia, FOMO a informačné bubliny
Evolúcia spôsobu prijímania správ bola skutočne revolučná a rýchla. Roky, kedy papierové noviny a večerné spravodajstvo boli našimi hlavnými...
-
01.07.2024
-
15 min čítania
Čo je UX a UI a aký je rozdiel medzi UX a UI dizajnom?
UX & UI je dvojica skratiek, ktoré často zaznievajú vo vzájomnej spojitosti. Ich význam v poslednom období raketovo rastie. Dôvod? Vďaka...
-
25.06.2024
-
11 min čítania
Ako využiť umelú inteligenciu v e-shope?
Konkurencia je v e-commerce čím ďalej tým tvrdšia a tradičné metódy nestačia na to, aby ste sa dostali či udržali na vrchole. Našťastie, existuje...
-
25.06.2024
-
5 min čítania
Eshop na mieru: Koľko stojí a pre koho je vhodný?
Eshop na mieru je jednou z možností, ako postaviť e-commerce riešenie pre váš projekt a predávať na internete. Hoci má nepopierateľné výhody...
-
24.06.2024
-
7 min čítania
Ako na online nákupy cez Temu a na čo si dať pri nákupe pozor?
Online nákup prináša v porovnaní s nakupovaním v kamenných predajniach nesporné výhody. Aj to je dôvodom, prečo vznikajú stále nové príležitosti...
-
24.06.2024
-
10 min čítania
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
Potrebujete poradiť?
Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Ďakujeme za odber!
Čoskoro dostanete náš newsletter.
Ups! Tento email už je registrovaný
Email už máme v databáze, skontrolujte si schránku alebo použite iný mail
Ups! Tento email je nesprávny
Email nemá správny formát
Ups! Neznáma chyba
Prosím, skúste to neskôr