KPI
Čo to znamená
KPI je skratka pre Key Performance Indicators, čo sú kľúčové ukazovatele výkonnosti. Sú merateľné ukazovatele, ktoré používame na sledovanie a hodnotenie úspešnosti a výkonnosti organizácie, produktu, služby alebo procesu.
Viac info
Príklady KPI môžu zahŕňať počet predaných jednotiek, miera návratnosti investícií, miera konverzie, miera udržania zákazníkov a mnoho ďalších. KPI sú dôležitými nástrojmi pre riadenie a optimalizáciu podnikových procesov a môžu byť použité na identifikáciu oblastí, ktoré vyžadujú zlepšenie. Sledovanie a analýza KPI môže tiež pomôcť pri stanovení budúcich cieľov a stratégií na dosiahnutie týchto cieľov.
Najnovšie blogové články
Čo je B2B a B2C a aký je medzi nimi rozdiel?
-
24.04.2024
-
8 min čítania
13 Tajných nástrojov pre optimalizáciu kampaní Google Ads: Ako na online dominanciu?
-
17.04.2024
-
5 min čítania
Koľko z marketingového budgetu dávať na brand?
-
16.04.2024
-
6 min čítania
Čo je PPC reklama a aké typy kampaní v Google Ads poznáme?
-
15.04.2024
-
8 min čítania
SEO audit odhaľuje slabé miesta: Ako na kvalitnú SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
20 min čítania
Testovanie použiteľnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
7 min čítania
7 tipov pre eshopy, ako vyťažiť z Facebook reklamy maximum
-
14.04.2024
-
5 min čítania
14 tipov, ktoré vám pomôžu rozbehnúť váš eshop
-
08.04.2024
-
7 min čítania
UX dizajn: 13 zistení ako vylepšiť formuláre na web stránkach
-
08.04.2024
-
10 min čítania
5 základov pre správne škálovanie vášho e-commerce podnikania
-
02.04.2024
-
14 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.