Impresia
Čo to znamená
Impresia je pojem, ktorý označuje zobrazenie reklamného banneru, videa alebo iného reklamného obsahu online na webovej stránke alebo v aplikácii. Impresia sa počíta každý raz, keď sa zobrazí reklama na obrazovke návštevníka webu alebo aplikácie.
Viac info
Impresie sa často používajú ako ukazovateľ v reklamných kampaniach a používajú sa na posúdenie úspešnosti reklamného obsahu. Vzhľadom k tomu, že nie každá impresia sa konvertuje na kliknutie alebo inú požadovanú akciu, impresie sa nepoužívajú ako konečný ukazovateľ úspešnosti kampane. Impresie sa líšia od kliknutí na reklamu, ktoré sa počítajú pri kliknutí návštevníka na reklamu a presmeruje sa na stránku s produktom alebo službou. Aj keď impresie nie sú rozhodujúcim faktorom v určovaní úspešnosti kampane, sú dôležitým prvkom merania výkonu online reklamy. Vyšší počet impresií zvyčajne znamená väčšiu návštevnosť reklamovaného webu alebo aplikácie, čo môže viesť k vyššiemu počtu konverzií a vyššiemu ROI.
Vo všeobecnosti platí, že impresie samy o sebe nie sú úplne meradlom úspešnosti reklamnej kampane, pretože návštevník, ktorý vidí reklamu, si ju nemusí všimnúť alebo sa s ňou nebude chcieť zaoberať. Impresie však zostávajú dôležitým faktorom v online reklame, pretože predstavujú prvotný krok v zaujatí pozornosti potenciálneho zákazníka.
Najnovšie blogové články
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
-
Andrej Kajan
CEO
-
Samuel Štassel
Sales & Marketing
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Konzultácia zadarmo
S čím by ste potrebovali pomôcť?
Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú
Potrebujete ešte s niečím pomôcť?
Vyberte si ďalšiu oblasť