Feedback
Čo to znamená
Feedback, v preklade spätná väzba, je proces, kedy sa jednotlivec, skupina alebo organizácia vyjadruje k výkonu druhej osoby, skupiny alebo organizácie. Cieľom spätnej väzby je zlepšiť výkon, porozumieť svojim silným a slabým stránkam, a tak dosiahnuť pozitívne zmeny v správaní alebo výkone.
Viac info
Je dôležité, aby bola spätná väzba konštruktívna a poskytovala informácie, ktoré môžu pomôcť zlepšiť výkon a dosiahnuť stanovené ciele. Spätná väzba môže byť súčasťou riadiaceho procesu, hodnotenia výkonu, školení alebo akýchkoľvek iných situácií, kde je potrebné zlepšiť výkon alebo správanie. Mala by byť poskytnutá včas a pravidelne, aby bola efektívna a aby sa minimalizovali negatívne dôsledky pre výkon alebo psychický stav jednotlivca. Správne poskytnutá spätná väzba môže pomôcť zlepšiť produktivitu, motiváciu a angažovanosť, ako aj zlepšiť vzťahy a komunikáciu v organizácii alebo tíme.
Najnovšie blogové články
Čo je B2B a B2C a aký je medzi nimi rozdiel?
-
24.04.2024
-
8 min čítania
13 Tajných nástrojov pre optimalizáciu kampaní Google Ads: Ako na online dominanciu?
-
17.04.2024
-
5 min čítania
Koľko z marketingového budgetu dávať na brand?
-
16.04.2024
-
6 min čítania
Čo je PPC reklama a aké typy kampaní v Google Ads poznáme?
-
15.04.2024
-
8 min čítania
SEO audit odhaľuje slabé miesta: Ako na kvalitnú SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
20 min čítania
Testovanie použiteľnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
7 min čítania
7 tipov pre eshopy, ako vyťažiť z Facebook reklamy maximum
-
14.04.2024
-
5 min čítania
14 tipov, ktoré vám pomôžu rozbehnúť váš eshop
-
08.04.2024
-
7 min čítania
UX dizajn: 13 zistení ako vylepšiť formuláre na web stránkach
-
08.04.2024
-
10 min čítania
5 základov pre správne škálovanie vášho e-commerce podnikania
-
02.04.2024
-
14 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.