FAQ
Čo to znamená
FAQ označuje skratku pre anglický výraz Frequently Asked Questions, čo v slovenčine znamená často kladené otázky. FAQ je súbor otázok a odpovedí, ktorý sa zvyčajne umiestňuje na webovej stránke alebo iných miestach, kde môžu užívatelia alebo zákazníci hľadať odpovede na otázky, ktoré najčastejšie majú.
Viac info
FAQ zvyčajne obsahuje otázky, ktoré sú najčastejšie kladené o danej téme alebo produktoch, spolu s ich odpoveďami. Cieľom FAQ je uľahčiť zákazníkom alebo používateľom hľadanie a zodpovedať ich otázky rýchlymi a jednoduchými odpoveďami. Vďaka tomu sa môže zlepšiť ich skúsenosť s produktom alebo službou. Otázky a odpovede vo FAQ sa zvyčajne aktualizujú a prispôsobujú aktuálnym potrebám zákazníkov. Vytvorenie kvalitných FAQ môže zvýšiť spokojnosť zákazníkov a ušetriť aj čas a úsilie pri zodpovedaní otázok zákazníkov jednotlivými pracovníkmi. Zákazníci tak majú rýchly prístup k informáciám, ktoré potrebujú, a môžu sa sústrediť na svoje potreby a požiadavky.
Najnovšie blogové články
13 Tajných nástrojov pre optimalizáciu kampaní Google Ads: Ako na online dominanciu?
-
17.04.2024
-
5 min čítania
Koľko z marketingového budgetu dávať na brand?
-
16.04.2024
-
6 min čítania
Čo je PPC reklama a aké typy kampaní v Google Ads poznáme?
-
15.04.2024
-
8 min čítania
SEO audit odhaľuje slabé miesta: Ako na kvalitnú SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
20 min čítania
Testovanie použiteľnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
7 min čítania
7 tipov pre eshopy, ako vyťažiť z Facebook reklamy maximum
-
14.04.2024
-
5 min čítania
14 tipov, ktoré vám pomôžu rozbehnúť váš eshop
-
08.04.2024
-
7 min čítania
UX dizajn: 13 zistení ako vylepšiť formuláre na web stránkach
-
08.04.2024
-
10 min čítania
5 základov pre správne škálovanie vášho e-commerce podnikania
-
02.04.2024
-
14 min čítania
Tento rok oslavujeme okrem iného AI 27. výročie
-
17.03.2024
-
6 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.