FAQ
Čo to znamená
FAQ označuje skratku pre anglický výraz Frequently Asked Questions, čo v slovenčine znamená často kladené otázky. FAQ je súbor otázok a odpovedí, ktorý sa zvyčajne umiestňuje na webovej stránke alebo iných miestach, kde môžu užívatelia alebo zákazníci hľadať odpovede na otázky, ktoré najčastejšie majú.
Viac info
FAQ zvyčajne obsahuje otázky, ktoré sú najčastejšie kladené o danej téme alebo produktoch, spolu s ich odpoveďami. Cieľom FAQ je uľahčiť zákazníkom alebo používateľom hľadanie a zodpovedať ich otázky rýchlymi a jednoduchými odpoveďami. Vďaka tomu sa môže zlepšiť ich skúsenosť s produktom alebo službou. Otázky a odpovede vo FAQ sa zvyčajne aktualizujú a prispôsobujú aktuálnym potrebám zákazníkov. Vytvorenie kvalitných FAQ môže zvýšiť spokojnosť zákazníkov a ušetriť aj čas a úsilie pri zodpovedaní otázok zákazníkov jednotlivými pracovníkmi. Zákazníci tak majú rýchly prístup k informáciám, ktoré potrebujú, a môžu sa sústrediť na svoje potreby a požiadavky.
Najnovšie blogové články
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
-
Andrej Kajan
CEO
-
Samuel Štassel
Sales & Marketing
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Konzultácia zadarmo
S čím by ste potrebovali pomôcť?
Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú
Potrebujete ešte s niečím pomôcť?
Vyberte si ďalšiu oblasť