Buxus kompletne vynovený

Najväčšiou zmenou v roku 2012 prešiel náš redakčný systém Buxus. V novej verzii 6.3.0 sme spravili rekonštrukciu, akú Buxus vo svojej 13 ročnej histórii ešte nezažil, ak by sme sa vyhli programátorskej reči (prepísaných 3500 Sql dopytov na prepared statements), je to ako by sme v dome vytrhali vodu, plyn, elektriku a všetky rozvody spravili nanovo a oveľa bezpečnejšie. K tomu sme ešte premaľovali obývačku a prebrúsili parkety aby bol Buxus Toolbar príjemnejší a lepšie sa na ňom chodilo. 

Programátorsky najpremakanejší eshop: Hodinky.sk

Elektronický obchod zameraný na hodinky a šperky, ktorý prešiel z konkurenčného redakčného systému na Buxus, jednoznačne patrí medzi technicky najvychytanejšie weby roku 2012. Viac sa môžete dočítať v našej novinke Vychytaný eshop Hodinky.sk

 

Redizajn roka: HNonline.sk

Počas tvorby nového dizajnu sme spravili 2 testovania použiteľnosti. V poslednom kroku sa čitatelia jednomyseľne a nezávisle na sebe zhodli na konzervatívnejšej verzii dizajnu. Zo strany klienta bol maximálne zodpovedný prístup, aj napriek opačnej preferencii urobili rozhodnutie na základe výsledkov testovania.

Po redizajne sa zvýšila návštevnosť portálu. Redizajn hnonline.sk sa zaradil k najúspešnejším na Slovensku. Hneď v prvý deň spustenia viac ako 20 pochvalných reakcií na Facebooku (aj od profesionálnych dizajnérov). 

Viac v našej novinke Nový dizajn a testovanie použiteľnosti pre Hospodárske noviny

 

Najlepší StartUp roka: Pilulka24.sk

V polovici roka 2012 sme spustili web internetovej lekárne Pilulka24. 

Návštevy a obrat

Takýto úspech našej eCommerce spolupráce neočakával ani klient. Nové myšlienky na neustále zlepšovanie nám napadajú každým dňom, preto sa nesmierne tešíme na ďalší rok :)

 

Najefektívnejšia Facebook reklama a Víťaz súťaže ShopRoku 2012: Pneucom.sk

Podarilo sa nám nájsť "trhlinu" na trhu. A to konkrétne na Facebooku, kde sme nenašli žiadnu reklamu na pneumatiky. Tak prečo nie? V najväčšej sezóne sa nám podarilo dosiahnúť priam neuveriteľný pomer nákladov na reklamu a obratu z Facebook reklamy, konkrétne 0.41% (náklady/obrat z Facebooku). 

ShopRoku

Víťazom súťaže ShopRoku 2012 v kategórii Auto Moto sa stal obchod Pneucom.sk. Súťaž ShopRoku si kladie za cieľ vyhlásiť najobľúbenejšie eshopy medzi internetovou verejnosťou a predovšetkým nájsť kvalitné obchody, predstaviť dôležitosť kvality poskytovaných služieb a spokojnosť zákazníkov. Viac v našej novinke Buxus neskazil ShopRoku 2012.

 

Najväčší nárast predaja: Vodoshop.sk

V porovnaní s rokom 2011 mal elektronický obchod Vodoshop až 129% nárast obratu

Návštevy a obrat

 

10in1 alebo Eshop s najširším záberom rôznorodosti: Vždy.sk

Obchod vždy.sk vznikol spojením stránok autoradia.sk, tomtom.sk, kenwood.sk, flashmemory.sk, audison.sk, vivanco.sk, harmanshop.sk, navigacie.sk, elektromedia.sk a tdk.sk.