V dnešnom pokračovaní relácie Success story v internetovej televízii Hospodárskych novín sme mali príležitosť odprezentovať ui42 a naše nové inovatívne produkty, ktorými sú najmä testovanie použiteľnosti webov a weby pre mobilné telefóny.

Videoreportáž s provokatívnym názvom Slováci, ktorí testujú web na ľuďoch  je rýchlym pohľadom na naše začiatky, prezentáciou našej najnovšej inovatívnej služby, ktorou je testovanie použiteľnosti webov a očakávaním budúcnosti, ktorú vidíme vo weboch pre mobilné telefóny.

Usability

Čo sa týka usability, tak za necelé 3 roky testovania použiteľnosti v ui42 sa nám podarilo spraviť 28 usability testovaní na Slovensku a v Čechách pre 12 klientov. Máme za sebou 46 dní testovania s 248 používateľmi.

Mobilné weby

Mobilné weby sa rozbehli v ui42 minulom roku, pripravili sme zatiaľ 2 weby určené špeciálne pre mobilné telefóny.

Záverečná výzva z videoreportáže platí - radi by sme navrhli a rozbehli prvý e-shop vytvorený pre použitie na mobilných telefónoch.

Na záver ešte info o redaktorovi videoreportáže v internetovej televízii Hospodárskych novín. Je ním Matej Duman, podľa mňa to spracoval skvele.