Naši experti na UX/UI služby sa špecializujú na
UX dizajn. UX konzultácie. UX výskum. UX writing. UX workshopy. UX školenia.-
Naše UX služby
Už viac ako 15 rokov je ui42 lídrom v oblasti UX/UI. Náš tím skúsených UX/UI odborníkov je oddaný tomu, aby poskytoval výnimočné používateľské skúsenosti. Využívame dáta-orientovaný prístup na identifikáciu potrieb a problémov používateľov a navrhujeme riešenia, ktoré sú efektívne a prinášajú skutočné výsledky.
Dohodnúť konzultáciu -
-
Na čo slúži UX výskum
Vďaka výskumu je možné porozumieť motiváciám, očakávaniam alebo prekážkam reálnych používateľov. Konkrétnu metódu výskumu je dôležité správne zvoliť na základe riešenej problematiky.
Testovanie použiteľnosti
Už 5 respondentov má schopnosť odhaliť až 80% problémov s použiteľnosťou. Táto metóda je postavená na pozorovaní reálnych používateľov, ktorí plnia úlohy na základe preddefinovaného scenára.Testovanie môže byť uskutočnené v našom UX laboratóriu alebo na diaľku.
UX audit
Analýza slabých miest a potenciálnych vylepšení na základe UX štandardov a zaužívaných konvencií. Audit môže byť vypracovaný taktiež za účelom zhodnotenia prístupnosti webu.
Čo je UX writing?
UX writing zabezpečuje, aby používatelia rýchlo a bez problémov porozumeli ako produkt funguje, a ako ho efektívne používať. Dobrý UX writing minimalizuje odborný žargón, vytvára zrozumiteľné popisky a zložité témy prekladá do ľudskej reči. Nemusí sa zameriavať iba na dlhé texty, ale je dôležité uplatňovať jeho princípy na všetky texty, aj pre tzv. mikrocopy (napr. texty tlačidiel, odkazov a pod.)
Kedy sa hodí UX konzultácia?
V prípade, že narazíte na limity vlastného tímu alebo UX rolu v tíme nemáte, môžete využiť poradenstvo našich špecialistov. UX konzultácia môže byť jednorázová, krátkodobá alebo aj dlhodobá, vo forme personálneho lízingu.
UX Dizajn
Vytvárame funkčný a pútavý dizajn šitý na mieru potrebám vašich zákazníkov. S kvalitnou používateľskou skúsenosťou priamo úmerne rastie aj úspešnosť vášho produktu.
Okrem finálneho UI dizajnu, vieme pripraviť wireframy, pre základné zobrazenie idey, alebo klikateľné prototypy, ktoré sú používané pre testovanie použiteľnosti.
Viac infoČo je UX workshop?
UX workshop môže mať rôzne ciele a zámery. Jedným z nich je spoločné stretnutie dizajnérov, stakeholderov, prípadne aj používateľov so zámerom vytvárať nápady, riešiť problémy a zlepšovať používateľskú skúsenosť produktu alebo služby.
UX workshopy môžu byť užitočné pre nasledujúce skupiny ľudí:
- Ľudia, ktorí sa chcú naučiť viac o UX dizajne
- UX dizajnéri, ktorí chcú zlepšiť svoje zručnosti
- Podnikatelia a manažéri, ktorí chcú zlepšiť UX svojich produktov alebo služieb
Čo je UX školenie?
Poskytujeme komplexný UX tréning, ktorý váš tím vyškolí v používateľsky orientovanom dizajne. Naše školenie pokrýva základné princípy používateľskej skúsenosti, zručnosť práce s poprednými dizajnérskymi nástrojmi, ako je Figma, a aplikáciu praktických metód, ako je Design Thinking.
Školenie je prispôsobené špecifickým potrebám vášho tímu, čím zaručuje, že získate zručnosti a vedomosti potrebné na vytváranie vynikajúcich používateľských skúseností, ktoré podporujú úspech produktov.
Zlepšujeme UX produkty a služby
-
Slovenská sporiteľňa
Kontinuálny výskum, opakované testovanie použiteľnosti internetového bankovníctva pre firmy - Business24. Návrhy zlepšení a prototypovanie konceptov za cieľom následného overenia použiteľnosti s používateľmi.
-
Prvá stavebná sporiteľňa
Redizajn postavený na kontinuálnom a špecifickom UX výskume. Testovanie pôvodnej verzie webu, overovanie navrhnutých konceptov, workshop s klientom za účelom vytvorenia špecifickej landing page pre kľúčový produkt, návrh webu či opakované testovania použiteľnosti po spustení, to všetko prispelo k úspešnému re-dizajnu webu PSS.
Prinášame vyladený zážitok z pohľadu UX
Fáza pozorovania je kritickým krokom v procese dizajnu zameranom na používateľa. Počas tejto fázy výskumníci využívajú kvantitatívne a kvalitatívne výskumné metódy, vedú rozhovory, analyzujú dotazníky a testujú použiteľnosť existujúcich riešení. Cieľom tejto fázy je pochopenie pozadia, cieľov, motivácií a výziev, s ktorými sa používatelia stretávajú.
Cieľom tejto fázy je prísť s inovatívnymi a užívateľsky zameranými konceptmi v spolupráci s klientom. Dizajnéri vytvárajú a skúmajú širokú škálu nápadov a potenciálnych riešení na uspokojenie potrieb a poznatkov získaných zo samotného pozorovania a používateľského výskumu.
Prototypy navrhovaných riešení umožňujú dizajnérom jednoducho a rýchlo overiť zrozumiteľnosť a použiteľnosť konceptov. Vďaka prototypom je možné odhaliť potenciálne dizajnové problémy už na začiatku a tak predísť zbytočnému navyšovaniu nákladov na vývoj projektu.
Testovanie finálnych prototypov alebo hotových riešení so skutočnými používateľmi slúži na ohodnotenie celkovej použiteľnosti dizajnu. Výskumníci testujú riešenia podľa predom pripraveného scenára s cieľovou skupinou používateľov. Cieľom tejto fázy je identifikovať nedostatky a poskytnúť informácie o možných vylepšeniach, ktoré vo finále zabezpečia lepšiu používateľskú skúsenosť.
Prvý UX Lab na Slovensku
V ui42 máme vlastné laboratórium určené na vykonávanie používateľských testovaní a štúdií použiteľnosti. Tento priestor zabezpečuje optimálne prostredie pre pozorovanie správania používateľov bez vonkajších vplyvov, ktoré by mohli akokoľvek ovplyvňovať výsledky štúdie. Obrovským prínosom je pozorovacia miestnosť oddelená jednosmerným zrkadlom. Vďaka nej môžu všetky zainteresované osoby sledovať priebeh testovania a lepšie pochopiť, ako je v skutočnosti testovaný produkt alebo služba využívaná, a s akými výzvami sa používatelia bežne stretávajú.
Ako to v UX Labe funguje?
Pozrieť video
250 +
úspešných projektov
1000 +
respondentov na testovaniach
Náš tím
Ďalšie služby
UX Case studies
UX Novinky
Kontaktujte nás
Chcete zlepšiť používateľský zážitok vášho webu?
-
Andrej Kajan
CEO
-
Petra Klemová
Sales & Marketing Specialist
-
Radka Páleš
Helpdesk