UX v ui42

Snažíme sa, aby veci mali zmysel.
Lebo zmyslom každého projektu je, aby ho používali tí, pre ktorých je určený.

Prileťte si pre väčšie zisky

Spoznajte svojho používateľa. Zistite ako sa správa, kam kliká a čo ho najviac zaujíma. Ponúknite mu to, čo naozaj chce.

Viac o službe

Testovanie použiteľnosti v UX laboratóriu ui42 v číslach

Najviac sme sa naučili sledovaním používateľov pri ich práci. Pozrite, koľko sme toho stihli od roku 2008:

[icon]

71

Testovaní použiteľnosti

[icon]

107

testovacích Dní

[icon]

556

Respondentov

[icon]

36

Spokojných klientov

Prečo investovať do UX?

Používatelia webov už nemajú čas hľadať spôsob, ako použiť vašu stránku, či už ide o hľadanie informácií, nákup tovaru, stiahnutie softvéru alebo registráciu. Najčastejším riešením používateľa webu, ktorý sa stretol s problémom, je odchod z webovej stránky. Existuje predsa veľa iných webových stránok, tak prečo by mal strácať čas s tou vašou?

Na internete je dnes použiteľnosť webu alebo e-shopu nevyhnutnou podmienkou pre prežitie:

  1. Prvý zákon e-commerce hovorí, že pokiaľ používatelia nemôžu nájsť produkt, nemôžu ho ani kúpiť.
  2. Ak nie sú webové stránky ľahko použiteľné, návštevníci z nich rýchlo odídu.
  3. Ak nie je jasné, čo web ponúka a čo na ňom môžu používatelia urobiť, odídu z neho.
  4. Ak sa používatelia stratia na vašich webových stránkach alebo v mobilných aplikáciach, nebudú ich používať.
  5. Ak sú informácie na webovej stránke ťažko čitateľné alebo neodpovedajú na kľúčové otázky, navštevníci odídu.
  6. Výsledkom zlej použiteľnosti sú často negatívne emócie, aj kvôli nim sa návštevník už nemusí nikdy vrátiť.
  7. Vyše 50% návštev e-shopov nie je ukončených nákupom, práve pre problémy s jej použiteľnosťou.

Usability best practices odporúčajú, aby sa aspoň 10% rozpočtu z projektu použilo na usability vrátane testovania.

UX referencie

ui42 je pionierom a inovátorom aj v UX na Slovensku

Naše aktivity