Up-sell
Čo to znamená
Up-sell je taktika, ktorá sa používa na predaj vyššieho alebo drahšieho produktu alebo služby zákazníkovi, ktorý už vyjadril záujem o nákup iného produktu alebo služby.
Viac info
Cieľom up-sellu je zvýšiť hodnotu jednotlivého nákupu a pridať ďalšie produkty alebo služby, ktoré by mohli byť pre zákazníka užitočné alebo zaujímavé. Up-sell sa môže realizovať prostredníctvom rôznych kanálov, ako sú telefonický predaj, e-mailový marketing, reklamy na sociálnych sieťach a ponuky na webovej stránke. Správne zrealizovaný up-sell môže zlepšiť ziskovosť a zvýšiť spokojnosť zákazníkov tým, že im umožní nájsť a kúpiť produkty alebo služby, ktoré sú pre nich najvhodnejšie.
Najnovšie blogové články
Eyes4ICU x ui42: AI Recommendre budúcnosti pre e-commerce
-
02.07.2025
-
3 min čítania
ui42 na shortliste Zlatého středníka v kategórii Launch, Relaunch, Rebranding
-
26.06.2025
-
2 min čítania
Case Study: 554% nárast obratu už v prvom mesiaci kompletnej marketingovej správy
-
18.06.2025
-
1 min čítania
Najpopulárnejšie aplikácie na Slovensku v roku 2025: Kto predbežne kraľuje rebríčkom?
-
10.06.2025
-
4 min čítania
Nový zákon o prístupnosti: Kľúčové zmeny pre e-shopy a digitálne služby
-
09.06.2025
-
9 min čítania
Porovnanie e-shopových riešení. Ktoré CMS si vybrať?
-
04.06.2025
-
16 min čítania
Informačná architektúra: Základ efektívneho používateľského zážitku
-
27.05.2025
-
12 min čítania
Kompletný sprievodca najznámejšími AI nástrojmi
-
21.05.2025
-
18 min čítania
Ako bezpečne nakupovať cez Shein?
-
09.05.2025
-
7 min čítania
Až 91% emočných nákupov zo sociálnych sietí sa nedokončí
-
07.05.2025
-
3 min čítania
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
Potrebujete poradiť?
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.

Ďakujeme za odber!





