Reach
Čo to znamená
Reach, v slovenčine dosah alebo rozsah pôsobnosti, ktorý určuje, koľko ľudí je dosiahnutých určitou komunikáciou alebo reklamou. Reach sa často používa pri hodnotení účinnosti marketingových kampaní alebo reklamy.
Viac info
Dosah môže byť meraný na základe počtu ľudí, ktorí videli reklamu alebo komunikáciu, alebo na základe počtu ľudí, ktorí ju skutočne vnímajú alebo prejavia záujem. Výška reachu je dôležitá pre spoločnosti, pretože im umožňuje určiť, koľko ľudí je dosiahnutých ich reklamou a marketingovými kampaniami, a tým určiť účinnosť svojich investícií do marketingu.
Najnovšie blogové články
Eyes4ICU x ui42: AI Recommendre budúcnosti pre e-commerce
-
02.07.2025
-
3 min čítania
ui42 na shortliste Zlatého středníka v kategórii Launch, Relaunch, Rebranding
-
26.06.2025
-
2 min čítania
Case Study: 554% nárast obratu už v prvom mesiaci kompletnej marketingovej správy
-
18.06.2025
-
1 min čítania
Najpopulárnejšie aplikácie na Slovensku v roku 2025: Kto predbežne kraľuje rebríčkom?
-
10.06.2025
-
4 min čítania
Nový zákon o prístupnosti: Kľúčové zmeny pre e-shopy a digitálne služby
-
09.06.2025
-
9 min čítania
Porovnanie e-shopových riešení. Ktoré CMS si vybrať?
-
04.06.2025
-
16 min čítania
Informačná architektúra: Základ efektívneho používateľského zážitku
-
27.05.2025
-
12 min čítania
Kompletný sprievodca najznámejšími AI nástrojmi
-
21.05.2025
-
18 min čítania
Ako bezpečne nakupovať cez Shein?
-
09.05.2025
-
7 min čítania
Až 91% emočných nákupov zo sociálnych sietí sa nedokončí
-
07.05.2025
-
3 min čítania
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
Potrebujete poradiť?
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.

Ďakujeme za odber!





