![One-stop shop priniesol 110% nárast obratov](/buxus/images/Lomax_Case_Study_titulna_fotka.png)
Lomax Case Study One-stop shop priniesol 110% nárast obratov
Často sa stáva, že ak klient hľadá na začiatok agentúru pre správu platených kampaní, časom potrebuje aj pomoc so SEO a sociálnymi sieťami. Nakoniec možno zistí, že by ho o krok ďalej posunul aj nový web. Vtedy je ideálnym riešením one–stop shop je agentúra. Miesto, kde klient nájde všetky potrebné služby pre svoj projekt pod jednou strechou. Výsledkom je efektívna spolupráca, ktorá vedie napríklad k vyššiemu obratu a nižším nákladom na reklamu.
Výsledky spolupráce a čísla
- 15%
Optimalizáciou platených kampaní sa nám podarilo dosiahnuť nižší podiel nákladov na obrate v rámci platených reklám v Google Ads.
523%
nárast nových používateľov
112%
zvýšenie výnosov
+ 110%
V medziročnom porovnaní obratu, čiastočne už po nasadení webstránky na CMS BUXUS, sme v rámci platených reklám v Google Ads zaznamenali nárast obratu o 110 %.
![](/buxus/images/Web_IMG_2x_lomax.png)
![](/buxus/images/Mobile_IMG_2x_lomax.png)
Zadanie a ciele spolupráce
Lomax nás oslovil v roku 2022 s funkčným, približne dvojročným e-shopom, v rámci ktorého si dovtedy riešili kampane sami. V tomto bode už požadovali profesionálne služby, ktoré by z platených kampaní vyťažili maximum. Cieľom spolupráce bolo zaradiť sa medzi najväčších e-commerce hráčov na trhu s profesionálnou vlasovou kozmetikou a potrebami.
Hlavné oblasti spolupráce
- PPC kampane
- Social media
- SEO
- nová webstránka na CMS BUXUS
- Vytvoriť prototyp online kalkulačky, ktorý spĺňa požiadavky poisťovne a je zároveň zrozumiteľný pre používateľov
- Nastaviť pravidlá textovej komunikácie kalkulačky
- Otestovať riešenie s reálnymi používateľmi
- Zadefinovať zákaznícku cestu pri uzatvorení životného poistenia online
![](/buxus/images/Banners_IMG_2x_lomax.png)
Kľúčové medzníky spolupráce
Nastavili sme platené kampane
Prvým krokom v rámci spolupráce bolo nastavenie, spustenie a vyhodnocovanie platených PPC kampaní, ktoré si dosiaľ klient spravoval sám. V tejto fáze sme sa zamerali len na Slovensko.
![](/buxus/images/megaphone__1__1.png)
Vyťažili sme maximum z omnichannel marketingu
Prepojením jednotlivých kanálov v rámci performance marketingu sa nám podarilo dosiahnuť skvelé výsledky. Základom bolo maximum vstupných informácií, ktoré sme dokázali pretaviť napríklad v účinnej granulácii PPC kampaní, ale taktiež v iných oblastiach. Omnichannel marketing sa aj v tomto prípade osvedčil ako účinný spôsob, ako zabezpečiť kontinuálny rast celého projektu.
![](/buxus/images/network__1__1.png)
Rozšírili sme služby v performance marketingu
Po slovenskom trhu nám klient zveril do rúk aj správu platených kampaní v ČR. Ďalším krokom boli reklamy v sociálnych sieťach a optimalizácia webu pre vyhľadávače. Vďaka širokému portfóliu služieb tak klient nemusel riešiť externého dodávateľa.
![](/buxus/images/pay-per-click_1.png)
Vytvorili sme nový web na CMS BUXUS
Významným krokom bolo spustenie novej webstránky na redakčnom systéme BUXUS z dielne ui42. Dôvodom bola potreba klienta flexibilnejšie reagovať na vývoj a vytvoriť pridanú hodnotu pre zákazníka. Príkladom sú nové features na mieru, ktoré výrazne prispievajú k lepším výsledkom webu. Príkladom sú takzvané “balíčky”, vďaka ktorým klient zaznamenal nárast priemernej hodnoty objednávky. Za úspechom nového eshopu stojí nielen profesionálny web development tím, ale taktiež výrazný support od marketingového tímu, ktorý dosiaľ projekt riešil.
![](/buxus/images/purchase_1.png)
![](/buxus/images/pay-per-click_1.png)
![](/buxus/images/megaphone__1__1.png)
![](/buxus/images/purchase_1.png)
![](/buxus/images/network__1__1.png)
Nastavili sme platené kampane
Prvým krokom v rámci spolupráce bolo nastavenie, spustenie a vyhodnocovanie platených PPC kampaní, ktoré si dosiaľ klient spravoval sám. V tejto fáze sme sa zamerali len na Slovensko.
Vytvorili sme nový web na CMS BUXUS
Významným krokom bolo spustenie novej webstránky na redakčnom systéme BUXUS z dielne ui42. Dôvodom bola potreba klienta flexibilnejšie reagovať na vývoj a vytvoriť pridanú hodnotu pre zákazníka. Príkladom sú nové features na mieru, ktoré výrazne prispievajú k lepším výsledkom webu. Príkladom sú takzvané “balíčky”, vďaka ktorým klient zaznamenal nárast priemernej hodnoty objednávky. Za úspechom nového e-shopu stojí nielen profesionálny web development tím, ale taktiež výrazný support od marketingového tímu, ktorý dosiaľ projekt riešil.
Vyťažili sme maximum z omnichannel marketingu
Prepojením jednotlivých kanálov v rámci performance marketingu sa nám podarilo dosiahnuť skvelé výsledky. Základom bolo maximum vstupných informácií, ktoré sme dokázali pretaviť napríklad v účinnej granulácii PPC kampaní, ale taktiež v iných oblastiach. Omnichannel marketing sa aj v tomto prípade osvedčil ako účinný spôsob, ako zabezpečiť kontinuálny rast celého projektu.
Rozšírili sme služby v performance marketingu
Po slovenskom trhu nám klient zveril do rúk aj správu platených kampaní v ČR. Ďalším krokom boli reklamy v sociálnych sieťach a optimalizácia webu pre vyhľadávače. Vďaka širokému portfóliu služieb tak klient nemusel riešiť externého dodávateľa.
4. Používateľské testovanie kalkulačky
Testovanie klientom dodaného klikateľného prototypu bolo uskutočnené so 14 respondentmi. Testovalo sa ako mobilné, tak i desktopové rozhranie kalkulačky. Súčasťou testovacieho scenára bol prechod celou definovanou zákazníckou cestou. Testovanie odhalilo drobné nedostatky v použiteľnosti a zásadné nedostatky v oblasti produktovej stránky. Tá neobsahovala všetky informácie, ktoré používatelia potrebovali pred vstupom do samotnej kalkulačky, čo by mohlo nielen ohroziť zrozumiteľnosť kalkulačky, ale aj celkovo znížiť záujem o uzatvorenie poistenia online.
5. Úpravy a optimalizácia
V tomto kroku boli navrhnuté riešenia, ktoré odstránili nedostatky kalkulačky, identifikované pomocou používateľského testovania.
Kontaktujte nás
Chcete aj vy pomôcť s webom či PPC?
-
Andrej Kajan
CEO
-
Petra Klemová
Sales Manager
-
Radka Páleš
Helpdesk
Vďaka one–stop shop sme zvýšili obrat a znížili náklady
Najväčším prínosom celého projektu v našej réžii je fakt, že vďaka one–stop shop agentúre sme dokázali zabezpečiť klientovi všetky potrebné služby pod jednou strechou. Komunikácia naprieč oddeleniami (marketingové tímy, web development tímy, atď.) zabezpečila, že mohli pracovať s informáciami z prvej ruky a efektívne ich pretaviť v čo najlepší výsledok. Tým je nielen nová vyladená webstránka, ale aj čísla, ktoré sme dosiahli.
![](/buxus/images/Final_IMG_2x_lomax.png)
Ako hodnotí našu spoluprácu Generali La Vita?
S ui42 sme už v minulosti úspešne spolupracovali pri tvorbe kalkulačky pre povinné zmluvné poistenie. Aj na základe toho sme na spoluprácu nadviazali novou požiadavkou - pridať možnosť vytvoriť online kalkulačku životného poistenia. Profesionalita ui42 v oblasti CX/UX sa opäť potvrdila – pomohli nám vytvoriť unikátnu online kalkulačku životného poistenia, pripravenú na mieru zákazníckym potrebám. Celý priebeh projektu od testovania, úprav a optimalizácií až po záverečný workshop priniesol veľmi kvalitný výsledok.