Streamovanie
Čo to znamená
Streamovanie je proces prenosu dát alebo mediálneho obsahu v reálnom čase cez internet. Streamovaný obsah môže byť videá, audio, hry alebo iné typy médií.
Viac info
Benefity streamovania v marketingu zahŕňajú:
- Zvýšené povedomie o značke: Streamovanie umožňuje spoločnostiam a organizáciám osloviť veľké publikum a zvýšiť povedomie o svojej značke.
- Budovanie vzťahov s publikom: Prostredníctvom interakcie s publikom v reálnom čase môžu spoločnosti a organizácie získať spätnú väzbu a lepšie porozumieť svojim cieľovým skupinám.
- Zvýšenie predaja: Prostredníctvom reklamy a propagačných aktivít počas streamovania môžu spoločnosti a organizácie osloviť potenciálnych zákazníkov a zvýšiť ich záujem o svoje produkty alebo služby.
Najnovšie blogové články
Budovanie značky a výkon nemusia ísť proti sebe, chcite Brand Performance
Brand performance predstavuje prepojenie budovania značky a merateľného výkonu. Ukazuje, ako sa sila značky – jej známosť, dôvera či preferencia...
-
22.10.2025
-
4 min čítania
Novinka: Zoznámte sa – toto sú kreatívci z ui42
V ui42 veríme, že technológia a stratégia sú silné len vtedy, keď ich dopĺňa dobrý nápad. A práve preto prichádza na scénu nový kreatívny tím...
-
21.10.2025
-
3 min čítania
Prípravy na Black Friday v plnom prúde: Nezabudli ste na nič?
Je to tu opäť. E-commerce horúčka menom Black Friday. Aj keď dátum 28. november vyzerá ďaleko, pre úspešný e-shop by prípravy mali byť už v ...
-
15.10.2025
-
5 min čítania
Optimalizácia dát v Ahrefs: Kľúčom sú MCP servery
Jedna z najvýznamnejších zmien, ktorá aktuálne redefinuje SEO, je prepojenie výkonných analytických nástrojov s umelou inteligenciou prostredníctvom...
-
13.10.2025
-
3 min čítania
Rýchlosť webov našich klientov sme zlepšili o viac ako štvrtinu.
Čas sú peniaze. A pri rýchlosti načítania stránok to platí doslovne. Každá milisekunda navyše, ktorú musí návštevník čakať na načítanie stránky...
-
08.10.2025
-
3 min čítania
Red flagy v spolupráci s agentúrou
S dovetkom - založené na skutočných udalostiach. V poslednom čase sa nám totiž až príliš často opakuje scenár, v ktorom klient – či už pri zmene...
-
06.10.2025
-
4 min čítania
ChatGPT Shopping: čo to je, kto ho má dnes a ako sa naň pripraviť (aj mimo USA)
Stručne: OpenAI spustil Instant Checkout v ChatGPT – nákup priamo v chate. Zatiaľ to beží len pre používateľov v USA a u U.S. obchodníkov (Etsy...
-
30.09.2025
-
3 min čítania
Na čo si dať pozor pri prechode na novú e-commerce platformu: 6 najčastejších chýb z praxe
Za 28 rokov v ui42 sme prešli stovkami vývojových projektov a migrácií na nové e-commerce platformy. A napriek tomu, že každý projekt má svoje...
-
29.09.2025
-
5 min čítania
Upterdam 2025: e-shop pre e-shopy, aj celú komunitu
Takto začínalo naše kampaňové video „e-shop pre e-shopy“, ktoré sa stalo súčasťou veľkého celku, na ktorý sme sa v ui42 pripravovali celé týždne...
-
26.09.2025
-
2 min čítania
Čo je to server-side Google Tag Manager a prečo by vás mal zaujímať?
Meranie a analytika v digitálnom marketingu prechádzajú posledné roky zásadnými zmenami. Obmedzovanie cookies, vyšší dôraz na ochranu súkromia...
-
18.09.2025
-
4 min čítania
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
Potrebujete poradiť?
Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Ďakujeme za odber!
Čaká vás ešte jeden krok. Kliknite na potvrdzovací odkaz, ktorý máte v emaili.
Ups! Tento email už je registrovaný
Email už máme v databáze, skontrolujte si schránku alebo použite iný mail
Ups! Tento email je nesprávny
Email nemá správny formát
Ups! Neznáma chyba
Prosím, skúste to neskôr