Sitemap
Čo to znamená
Sitemap je súbor, ktorý obsahuje zoznam všetkých stránok na webovej stránke, ktoré by mali byť indexované vyhľadávačmi. Je to dôležitý nástroj pre SEO, teda optimalizáciu pre vyhľadávače, pretože umožňuje vyhľadávačom ľahšie nájsť a indexovať všetky relevantné stránky na webovej stránke.
Viac info
Existujú dva druhy súborov sitemap. Prvým druhom je XML sitemap, ktorý poskytuje zoznam všetkých stránok na webovej stránke a informácie o ich dôležitosti a aktualizovaní. XML sitemapy sú najčastejšie používané pre veľké webové stránky s veľkým množstvom stránok. Druhým druhom súborov sitemap je HTML sitemap, ktorý poskytuje užívateľom prehľad o všetkých stránkach na webovej stránke. HTML sitemapy sú zvyčajne používané pre menšie webové stránky, ktoré majú menej stránok a sú prehľadnejšie pre užívateľa. Po vytvorení súboru sitemap je potrebné ho zaregistrovať v Google Search Console, aby ho mohol Google vyhľadávač ľahšie nájsť a indexovať všetky relevantné stránky.
Najnovšie blogové články
Budovanie značky a výkon nemusia ísť proti sebe, chcite Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čítania
Novinka: Zoznámte sa – toto sú kreatívci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čítania
Prípravy na Black Friday v plnom prúde: Nezabudli ste na nič?
-
15.10.2025
-
5 min čítania
Optimalizácia dát v Ahrefs: Kľúčom sú MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čítania
Rýchlosť webov našich klientov sme zlepšili o viac ako štvrtinu.
-
08.10.2025
-
3 min čítania
Red flagy v spolupráci s agentúrou
-
06.10.2025
-
4 min čítania
ChatGPT Shopping: čo to je, kto ho má dnes a ako sa naň pripraviť (aj mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čítania
Na čo si dať pozor pri prechode na novú e-commerce platformu: 6 najčastejších chýb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čítania
Upterdam 2025: e-shop pre e-shopy, aj celú komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čítania
Čo je to server-side Google Tag Manager a prečo by vás mal zaujímať?
-
18.09.2025
-
4 min čítania
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
Potrebujete poradiť?
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Ďakujeme za odber!