Google obrázky
Čo to znamená
Vyhľadávanie pomocou obrázkov na Google je skvelý spôsob, ako nájsť vizuálne informácie, identifikovať objekty alebo získať viac informácií o obrázkoch, ktoré vás zaujímajú.
Viac info
Tu je jednoduchý návod, ako na to:
Použite Google Images
- Navštívte stránku Google Images.
- Kliknite na ikonu fotoaparátu v pruhovom vyhľadávacom paneli.
Nahrajte obrázok
- Môžete nahrať obrázok z vášho zariadenia alebo vložiť URL adresu obrázka.
- Ak chcete nahrať súbor, kliknite na „Nahrať obrázok“ a vyberte súbor z počítača.
Vyhľadávanie podobných obrázkov
- Po nahratí obrázka Google automaticky vykoná vyhľadávanie a zobrazí výsledky.
- Zobrazia sa podobné obrázky a webové stránky, ktoré obsahujú tento obrázok alebo jeho varianty.
Preskúmanie výsledkov
- Prejdite si výsledky a kliknite na odkazy, ktoré vás zaujímajú. Môžete získať informácie o autoroch obrázkov, kontexte, v ktorom sa používajú, alebo ich pôvode.
Využitie aplikácie Google Lens
- Pre mobilných používateľov je skvelou alternatívou aplikácia Google Lens, ktorá umožňuje vyhľadávanie obrázkov priamo zo smartfónu. Stačí nasnímať obrázok a aplikácia vám poskytne relevantné informácie.
Vyhľadávanie pomocou obrázkov je efektívny nástroj na objavovanie nových informácií a získavanie vizuálnych podnetov. S využitím Google Images alebo Google Lens môžete jednoducho rozšíriť svoje poznatky a objaviť nové súvislosti vo svete okolo vás.
Najnovšie blogové články
Ako nastaviť Facebook Conversion API (CAPI)
Ak chcete zo svojich kampaní na Facebooku vyťažiť maximum, CAPI je dnes už prakticky nevyhnutnosťou. V tomto článku vám ukážeme, ako si môžete...
-
08.09.2025
-
2 min čítania
CRO: Ako škálovať výkon vášho eshopu?
Ako meriate úspech na vašom webe vy? Sledujete len počet návštevníkov alebo aj koľko z týchto návštevníkov vykonalo akciu, ktorú si želáte - ...
-
08.09.2025
-
12 min čítania
Mesačný podiel návštevnosti e-shopov z AI asistentov 2025
Aj keď sa môže zdať, že podiel návštevnosti generovanej AI asistentmi, je zatiaľ nízky, trend z posledných mesiacov ukazuje dynamický rast, ...
-
05.09.2025
-
2 min čítania
10 tipov, ako nezlyhať na vrchole e-commerce sezóny 2025
Hlavná sezóna v e-commerce je takmer tu. Aké sú najdôležitejšie body, na ktoré by ste mali myslieť dostatočne skoro, ak chcete z tejto ...
-
02.09.2025
-
16 min čítania
Ako predávať cez marketplace?
Online predaj už dávno nie je len o vlastnom e-shope. Vďaka marketplace platformám môžete predávať rýchlo, jednoducho a bez vysokých vstupných...
-
26.08.2025
-
14 min čítania
Aj malý asistent dokáže urobiť veľké divadlo: návštevnosť z AI je kvalitnejšia, než si myslíte
Podiel AI asistentov na obrate je vyšší ako ich podiel na návštevnosti e-shopov.
-
21.08.2025
-
2 min čítania
Optimalizácia webových stránok pre AI: Ako upraviť obsah a technickú stránku vášho webu?
V predchádzajúcom článku Optimalizácia webových stránok pre AI: Ako byť viditeľný a citovaný AI nástrojmi? sme vysvetľovali, prečo je AI...
-
07.08.2025
-
14 min čítania
Ako efektívne predávať cez Allegro?
Allegro je marketplace, ktorý v rebríčku top online trhovísk obsadil tesné štvrté miesto, hneď za zvučnými menami ako Amazon, Etsy či Ebay. ...
-
29.07.2025
-
11 min čítania
Google aj Bing začínajú indexovať príspevky z Instagramu: Čo to znamená pre značky a SEO?
Doteraz bol Instagram do značnej miery uzavretým ekosystémom – obsah, ktorý používatelia a značky publikovali, nebol pre vyhľadávače dostupný...
-
25.07.2025
-
6 min čítania
Optimalizácia webových stránok pre AI: Ako byť viditeľný a citovaný AI nástrojmi?
SEO nie je mŕtve, iba sa dnes mení na GEO. Vyhľadávanie v prehliadači, preklikávanie sa cez desiatky odkazov len aby sme našli tú správnu odpoveď...
-
23.07.2025
-
9 min čítania
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
Potrebujete poradiť?
Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.

Ďakujeme za odber!
Čaká vás ešte jeden krok. Kliknite na potvrdzovací odkaz, ktorý máte v emaili.


Ups! Tento email už je registrovaný
Email už máme v databáze, skontrolujte si schránku alebo použite iný mail


Ups! Tento email je nesprávny
Email nemá správny formát


Ups! Neznáma chyba
Prosím, skúste to neskôr