Eshop systém Buxus sme rozšírili o nový modul s názvom "Balík na poštu". Ide o novinku, ktorá má byť prínosom nielen pre poštu a nákupcov cez internet, ale aj pre samotné eshopy. O čo vlastne ide? Pri objednávke vo vašom eshope dostane zákazník na výber okrem klasických možností doručenia balíka aj možnosť jeho doručenia na ľubovoľnú pobočku pošty. Vďaka tomuto modulu si môže váš zákazník prevziať svoj balík pohodlne na pošte, ktorú si zvolí a v čase, kedy mu to vyhovuje.

Vývoj a nasadenie novinky do Buxusu si u nás objednala priamo Slovenská pošta, a. s., ktorá zároveň pokryla všetky náklady na jej vývoj. Pre našich zákazníkov to znamená, že zaplatia iba za prácu spojenú s nasadením modulu. Pre nové eshopy s novou verziou Buxusu pôjde o sumu 30 Eur, pri starších weboch náročnosť nasadenia naceňujeme individuálne. Dôležitými parametrami pritom sú verzia Buxusu a zložitosť eshopu.

Ste našim klientom a máte záujem o sponzorovanú funkciu "Balík na poštu" pre svoj eshop? Neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom svojho projektového manažéra alebo mailom na helpdesk@ui42.sk

Čo nám o službe Balík na Poštu povedali zástupcovia Slovenskej Pošty?

"Ak zákazník obdrží tovar spoľahlivo, načas a spôsobom, ktorý mu vyhovuje, je to vynikajúci predpoklad na to, aby vo vašom e-shope nakúpil opäť a odporučil vás ďalej"

V poslednom období výrazne rastú preferencie doručenia na výdajné miesta. Pri službe Balík na poštu si zákazník môže vybrať z viac ako 1400 pôšt po celom území SR. To umožňuje, aby sa zásielka dostala k zákazníkovi čo najbližšie. V tom je Slovenská pošta jedinečná. Obľúbenosť potvrdzuje aj podiel doručenia balíkov na poštu ktoré tvorí aktuálne 28% zo všetkých balíkov, ktoré doručujeme.

Prečo balík na poštu?

  • oslovíte všetkých zákazníkov, ktorí radšej uprednostňujú osobný odber na pobočke pošty
  • oslovíte všetkých vašich zákazníkov, ktorí sú často na cestách alebo si nemôžu svoj čas zosúladiť s kuriérom
  • oslovíte zákazníkov, ktorí nechcú aby príchod kuriéra prezradil vianočné prekvapenia
  • lacnejšie poštovné
  • jednoduchý podaj cez ePodací hárok

Podrobnejšie informácie nájdete na posta.sk/informacie/balik-na-postu

Aké sú hlavné výhody pre zákazníkov?

  • časová flexibilita pri vyberaní zásielky, ktorá ho počká až 18 kalendárnych dní na zvolenej pošte
  • voľba ľubovoľnej pošty - odberného miesta, na ktorú si balík želajú doričiť
  • SMS a email notifikácie pre adresáta zdarma
  • Trac&Trace - sledovanie zásielky
  • spoľahlivosť a rýchlosť aj počas Vianoc
  • lacnejšie poštovné

Ako túto službu po vyše 1,5 roku hodnotia v Hej.sk?

"Nad naše prvotné očakávanie. Z pohľadu početností je doručenie na pobočky Slovenskej pošty dnes rovnako obľúbené ako doručenie kuriérom na adresu a v niektorých mesiacoch dokonca obľúbenejšie. Totiž, pre časť našich zákazníkov je najvhodnejšia možnosť, ktorá je zároveň cenovo výhodná. Široká pobočková sieť dáva možnosť prevziať zásielku každému podľa jeho možností, často cestov z práce, keďže viac ako 80% mestských pobočiek je otvorených do 18:00, prípadne v sobotu. Už viac ako 1,5 roka majú naši zákazníci moťnosť voľby doručenia na jednu z viac ako 1440 pobočiek Slovenskej pošty podľa ich vlastného výberu."

Celé vyjadrenie eshopu Hej.sk si môžete prečítať tu.

Radi by ste sa niečo opýtali? Môžete sa obrátiť na odborníkov Slovenskej pošty:

048/ 619 31 51, e-mail: zakaznici@slposta.sk