Ako sme v ui42 navrhli nový internet banking

VÚB Case Study: Ako sme v ui42 navrhli nový internet banking

Spolupráca ui42 a VÚB banky

Začiatkom roka 2017 sme v ui42 navrhli nový internet banking a mobilný banking pre VÚB banku. Okrem moderného vzhľadu je internetový a mobilný banking jednoduchý na používanie, pričom porináša veľa rozšírenej funkcionality.

Náš UX tím postupoval podľa overeného UCD (User Centred Design) postupu, vrátane informačnej architektúry, grafického dizajnu, používateľského testovania, user interface design manuálu a konzultácií počas implementácie. Použiteľnosť bola prioritou, no nové produkty spĺňajú aj požiadavky na prístupnosť.

Rozsah spolupráce

  • Informačná architektúra mobilného bankingu
  • UX testovanie ?
  • Návrh nového používateľského rozhrania (UI)
  • Audit prístupnosti

Výzvy, ktoré sme úspešne zvládli

  • Presvedčiť management o potrebnosti UX
  • Obmedzenia zo strany IT
  • Spoluprácu s biznis oddelením
  • Presadiť navrhnutý koncept

Výsledky spolupráce a čísla

+ 45 %

aktívnych operácií v Nonstop Banking (Y2Y)

+ 270 %

aktívnych operácií v internet bankingu (Y2Y)

- 54 %

aktívnych operácií v klientskom centre (Y2Y)

+ 48 %

pasívnych operácií v Nonstop Banking (Y2Y)

Kontaktujte nás

Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.

Konzultácia zadarmo

S čím by ste potrebovali pomôcť?

Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú

Potrebujete ešte s niečím pomôcť?

Vyberte si ďalšiu oblasť

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulár bol úspešne odoslaný.