Casestudy

Casestudy

2020

Históriu projektu predeti.sk píše materská spoločnosť ags92, ktorá sa od roku 1992 venuje predaju dojčenského tovaru a pôsobí v 3 krajinách (Slovensko, Česko, Maďarsko). Prvú kammennú predajňu predeti.sk sa podarilo otvoriť v roku 2006 a dnes môžeme po Slovensku nájsť až 12 pobočiek. Projekt predeti.sk sa v online prostredí objavuje v roku 2010.

Východisko spolupráce

Východisko spolupráce

V roku 2016 sa predeti.sk obzerali po novom dodávateľovi, ktorý zabezpečí kvalitný technologický vývoj. My sme neváhali a pustili sa do redizajnu aktuálneho riešenia. Vytvorili sme responzívny web s novou kategorizáciou tak, aby bol použiteľný pre cieľovú skupinu - mamičky. Postupne sme v spolupráci s firmou Pricewise implementovali sofistikovaný vernostný program Spokojná mamička a v roku 2018 sme spustili B2B zónu.

Rozsah spolupráce

Rozsah spolupráce

  • Informačná architektúra
  • UX analýza a návrhy
  • Prepojenie na ERP systém ABRA
  • Vývoj na mieru na CMS BUXUS
  • B2B e-shop 
  • Zahraničný e-shop
Nový e-shop

Nový e-shop

Na novom e-shope sme síce prepoužili grafiku zo starého webu, no na základe UX analýzy sme kompletne prerobili kategorizáciu. Umožnili sme klientovi vytvárať kategórie na webe ručne podľa potreby a tieto kategórie priraďujeme kategóriám v ERP ABRA. Napríklad jedna kategória na webe môže predstavovať aj 5 kategórií v ERP ABRA a aj opačne.

Pokročilé vyhľadávanie a filtrovanie produktov sme prepracovali pomocou technológie SOLR, ktorá topuje výsledky vyhľadávania podľa aktuálnych biznis priorít a zákazníckym preferenciám či dostupnosti na sklade.

Zákazníci si môžu skontrolovať dostupnosť produktov na predajni, aby si, napríklad, kočík mohli prísť pozrieť a vyskúšať osobne ešte pred kúpou.

Platba kartou je možná vďaka implementácii platobnej brány 24 pay, ktorá v sebe obsahuje fičúru - okamžitá platba cez VIAMO.

Po tom, ako začal web fungovať na CMS BUXUS sa nám podarilo strojnásobiť obrat a tento trend 300% nárastu sa nám darí udržiavať každým rokom. Vďaka responzívnemu dizajnu sme zvýšili počet návštev cez mobil až na pomer 80% mobil + tablet / 20 % desktop.

O tom, že e-shop predeti.sk je lídrom vo svojom segmente presvedčila aj cena popularity, ktorú získal v súťaži SHOPROKU 2019.

Vernostný program

Vernostný program

80 % návštevníkov webu tvoria ženy a preto vernostný program nesie názov Spokojná mamička. Po registrácii či už v kamennej predajni alebo online mamička dostane kartičku so zákazníckym číslom a na e-shope sa jej po prihlásení zobrazuje aktuálny počet bodov, zľavnené ceny či zľavové kupóny. Pravidelne dostávajú newslettre s aktuálnou ponukou zliav a program je vytvorený tak, aby vyzýval mamičky k opätovnému nákupu. Tento program sme vyhotovili v spolupráci so spoločnosťou Pricewise, na ktorých systém sme cez technológiu API napojili náš CMS BUXUS.

B2B zóna

B2B zóna

Trend online predaja veľkoobchodným partnerom stále rastie. Spoločnosť ags92 to pochopila už v roku 2018 a my sme sa pustili do vytvorenia B2B zóny, ktorá je pohodlne ovládateľná z jedného administračného prostredia CMS BUXUS.

B2B funguje tak ako na slovenskom aj na českom trhu. Prepojenie s ERP ABRA cez API tak okrem prepojenia na B2C predstavuje ešte dva napojené konektory na B2B pre obidva trhy. 

Po prihlásení klient vidí 3 ceny, ktoré zobrazujeme na produktovej kartičke a to:

  • Veľkoobchodná cena
  • Odporúčaná maloobchodná cena 
  • Moja cena 

S každým produktom sa CMS BUXUS dopytuje v ERP ABRA na konečnú cenu produktu pre daného klienta. To všetko prebieha online v reálnom čase.Tisícky cien znamenajú veľkú záťaž na systém, ktorý odpovedal vo veľmi neskorom čase 10-12 sekúnd. My sme chceli veľkoobchodným zákazníkom dopriať rovnaký používateľský zážitok ako tým koncovým. Lazy load (technológia, ktorá sa štandardne využíva pri obrázkoch) sme my využili pri cenách. Zobrazíme stránku s produktami a s veľkoobchodnou a maloobchodnou cenou a moja cena sa mi dočíta obratom. Vďaka Javascriptom sme stlačili čas na približne 3 sekundy. 

Klienti si v B2B zóne vedia sledovať históriu faktúr či objednávok a majú istotu, že o svoje dáta neprídu ako to býva často pri papierových formách evidencie.

Výsledky spolupráce a vybrané ukazovatele

Ekonomické dáta, ktoré sa nám spoločne podarili

Nárast konverzného pomeru:

+22%

Nárast transakcií:

+27%

Nárast tržieb:

+44%

Stlačenie rýchlosti webu pri načítaní cien na:

3,42s

Pri rozširovaní pôsobenia našej spoločnosti ags 92, s.r.o. vznikla potreba nájsť webovú agentúru schopnú promptne reagovať a následne aplikovať na web  naše nápady a požiadavky. Vďaka spolupráci s UI42 a ich flexibilnému redakčnému systému CMS Buxus sa nám podarilo rozbehnúť responzívny web, následne personalizovaný vernostný program Spokojná mamička i B2B weby pre slovenské a české veľkoobchodné oddelenia spoločnosti. Tešíme sa na ďaľšiu spoluprácu a nové výzvy. :)

Spojte sa s nami, radi vám pomôžeme aj s vašim projektom

Ukážte nám váš projekt a pobavme sa o potenciáli jeho rastu. Poradíme vám.

Dajte nám vedieť, o čo máte záujem a pokojne označte aj viac možností.