Styx Case Study Ako sme vytvorili nový web design a e-shop
Zadanie a ciele spolupráce
Cieľom bolo vytvorenie funkčného, prehľadného a rýchleho e-shopu. Súčasťou neho bol aj web design, ktorý sme vytvárali od samého začiatku. Zadanie tak zahŕňalo spojenie jednotlivých showroomov/predajní klienta, e-shopu s množstvom kategórií a produktov a taktiež ponuku nových a jazdených motocyklov. Web stránku sme vystavali na CMS BUXUS, ktorý sme napojili na nový ERP systém Asseco SPIN. Súčasťou realizácie bolo vytvorenie klientskej zóny pre B2B a B2C zákazníkov.
Hlavné oblasti spolupráce
Kľúčové medzníky spolupráce
Vytvorenie technickej špecifikácie
Na úvod sme vytvorili technickú špecifikáciu, na základe ktorej sme si s klientom presne zadefinovali, čo všetko by malo byť obsahom novej webstránky. Po jej doladení a schválení sme sa pustili do návrhu.
Nový web design
So zreteľom na technickú špecifikáciu sme navrhli nový vizuál pre stránku – web dizajn, ktorý spĺňa atribúty modernej web stránky s dôrazom na pozitívnu používateľskú skúsenosť. Klient na základe dôvery v naše dlhoročné skúsenosti s UX zveril dizajnovanie plne do našich rúk.
Vývoj webu a programovanie
Nový web design sme zasadili do CMS BUXUS, v rámci ktorého sme upravili konkrétne modul, v súvislosti s technickou špecifikáciou a funkciami nového e-shopu.
Napojenie na ERP systém
Vďaka flexibilnému CMS sme nový web napojili na ERP systém Asseco SPIN. Cieľom bolo zastrešenie všetkých firemných procesov v rámci jedného systému.
Ladenie termínov a finále
Najväčšou výzvou celej spolupráce bolo dosiahnutie funkčného e-shopu pred hlavnou sezónou – jar 2023. Náročným bodom bolo najmä zladenie procesov a termínov so subdodávateľmi a zainteresovanými stranami.
Hoci sa pôvodný dátum spustenia z dôvodu meškajúcich podkladov a toho času ešte vyvíjaného ERP natiahol, do novej sezóny napokon vstúpil STYX s novým e-shopom, pripraveným na exekúciu stoviek objednávok denne. Na web stránke sme zároveň nasadili automatizované odporúčania na báze umelej inteligencie pre účinnejší up-sell a cross-sell produktov.
Výsledky spolupráce
Aj napriek úvodným posunom začiatku realizácie sa nám podarilo zabezpečiť pre klienta novú rýchlu a prehľadnú webstránku, napojenú na ERP. Po doladení B2B sekcie nasleduje preklopenie verzie pre český trh a ďalšia spolupráca, kde môžeme klientovi ponúknuť komplexné služby one – stop shop agentúry a optimalizovať tak vzájomné súvislosti medzi jednotlivými službami v online marketingu. Teší nás, že nám spolupráca so STYX sadla aj po ľudskej stránke, aj vďaka osobný záujmom a technickému zázemiu projektových manažérov na oboch stranách.
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť s vašim online projektom?
-
Boris Henezi
Sales Executive