Satur Case Study Ako sme optimalizovali PPC reklamu
PPC reklama (Pay Per Click) je jedným z najčastejšie využívaných nástrojov online marketingu. Prináša okamžité výsledky, je možné využiť ju v rôznych formátoch a taktiež na rôznych platformách (Google Ads , Facebook a i.). Aj PPC kampane však možno optimalizovať a nastaviť tak, aby aj pri nižších nákladoch na reklamu prinášali rovnaké výsledky. Tak, ako sme to urobili v prípade najznámejšej slovenskej cestovnej kancelárie Satur.
Zadanie a ciele spolupráce
Hlavnou požiadavkou zo strany klienta bolo nastavenie a optimalizácia performance marketingových kampaní. Súčasťou spolupráce bolo zároveň odovzdanie know-how internému tímu marketingového oddelenia a zdielanie vychytávok pre riadenie marketingových kampaní tak, aby dosahovali očakávané ciele. Aby všetko prebiehalo ako má, zastrešovali sme aj dohľad na plnení stanovených KPI (kľúčové ukazovatele výkonnosti).
Výsledky spolupráce a čísla
Q1/2022 vs. Q1/2023
+ 62 %
konverzií
+ 180 %
celková hodnota konverzie
+ 66 %
kliknutí
- 36 %
PNO
Hlavné oblasti spolupráce
Kľúčové medzníky spolupráce
Vstupný Google Ads audit
Uskutočnili sme vstupnú analýzu nastavení Google platforiem a existujúcich kampaní. Pomohlo nám to získať prehľad o efektivite a výkonnosti reklamných kampaní, identifikovať oblasti na zlepšenie a navrhnúť opatrenia na optimalizáciu.
Navrhli sme XML feedy
Na začiatok sme vytvorili osem typov XML feedov, ktoré klient promptne zapracoval do spustenia kampaní. Vďaka veľkorysej dátovej podpore a efektívnej spolupráci sme zvládli aj nastavenie kampaní, pre ktoré je charakteristická častá zmena – napr. vypredané či na druhej strane slabo predávané termíny a celé ubytovacie zariadenia.
Efektívna automatizácia PPC reklamy
Aby sme zefektívnili celý proces nastavenia a spravovania PPC kampaní, vsadili sme na čiastočnú automatizáciu – tool PPC Bee, ktorý nám ušetril hodiny mravenčej práce. Postupne sa nám podarilo zapracovať zautomatizované vytváranie množstva typov kampaní, ktoré vedeli reagovať na spomínané zmeny v reálnom čase.
Kontaktujte nás
Chcete aj vy zoptimalizovať výdavky na reklamu?
-
Boris Henezi
Sales Executive