V reklame pôsobím od roku 2001. Moje prvé pôsobisko bola agentúra Istropolitana D’Arcy. Skúsenosti som získal vo Vaculík Advertising, Saatchi & Saatchi a Euro RSCG. Osem rokov som zakotvil v rodinnej agentúre Mullen LOWE GGK, kde som viedol kreatívne oddelenie. Potom som si dal ročnú pauzu od reklamy a pracoval som ako fundraiser v detskom hospici Plamienok. Odtiaľ ma cesta zaviedla do najlepšieho dizajnového štúdia na Slovensku – Studio Echt. Bola to poriadna jazda. Dovtedy som bol viac kreatívec než manažér. Objavil som čaro metódy Scrum, princípu Extreme Ownership, radikálnej otvorenosti a konca prokrastinácie.
Od roku 2020 som pôsobil ako kreatívny líder agentúry ZARAGUZA.
Pracoval som pre klientov ako Slovenská sporiteľňa, ZSE, ZA ĽUDÍ, O2 Telefónica, EASY, Tatra banka, Zoznam.sk, Slovak Telekom, Panasonic, Audi, Škoda, Volkswagen, Seat, YIT, Plamienok, Mary’s Meals a mnohých ďalších.
Ocenenia za kreativitu: 50+
víťaz prvého slovenského Young Lions (2003)
Od februára 2025 som členom tímu ui42, kde som svoju vášeň pre kreativitu a stratégiu spojil s technologickým know-how jednej z najskúsenejších digitálnych agentúr na Slovensku.
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.