\

Kompletný sprievodca pre návrh, vývoj, rozbeh, rast a export úspešného internetového obchodu

E-shop od nápadu po úspech

Tento nový sprievodca vám vysvetlí všetko, čo potrebujete vedieť o úspešnom internetovom obchode. Jednoduchým jazykom sú vysvetlené aj zložité technológie potrebné pre fungovanie úspešných e-shopov.

 

E-shop od nápadu po úspech obsahuje vyše 250 screenshotov s príkladmi zo slovenských e-shopov, viac ako 100 odkazov na užitočné online nástroje a niekoľko praktických príloh. Pokrytá je celá škála tém, ktoré sú pre e-shop v súčasnom konkurenčnom svete dôležité: online marketing, e-commerce CMS, UX, logistika, financie, automatizácia ako aj bezpečnosť.

 

Martin Krupa, autor knihy, v nej zhrnul svoje vedomosti a hlavne skúsenosti z vyše 20 ročnej praxe s návrhom, výrobou, prevádzkou, rastom a exportom internetových obchodov. Je zakladateľom webovej agentúry ui42, portálu Profesia.sk, redakčného systému BUXUS a Slovenskej UX asociácie.

Toto mimoriadne vydarené praktické knižné dielo by sa malo stať „povinným čítaním” pre každého podnikateľa, ktorý už e-shop prevádzkuje alebo o jeho založení uvažuje. Je inšpiráciou aj pre ľudí, ktorí majú chuť rozbehnúť e-shop po večeroch popri svojej hlavnej práci. Ocenia ho však aj ítečkári, manažéri, študenti, ako aj pre čitatelia, ktorí chcú pochopiť, ako e-shopy fungujú.

 

Kúpiť knihu v predpredaji na

Kniha obsahuje

[icon]

300

STRÁN O MARKETINGU, CMS SYSTÉMOCH, UX, LOGISTIKE FINANCIÁCH ATĎ.

[icon]

250

PRÍKLADOV ZO SLOVENSKÝCH E-SHOPOV

[icon]

100

UŽITOČNÝCH OdkazOV

Stručný obsah:

1.​ Plánovanie e-shopu

Prieskum dopytu a konkurencie / Ciele a plán

​2.​ Výroba e-shopu

E-commerce manažér čiže vedúci predajne /​ Informačná architektúra e-shopu / Katalóg produktov / Logistika (Doprava, Sklad) / Platby / E-commerce CMS a jeho dodávateľ / Právne záležitosti e-shopu / Meranie cez webovú analytiku

​3.​ Rozbeh e-shopu

Online marketing (PPC, Cenové porovnávače, SEO, Google AdWords, Facebook, Instagram, Remarketing) / Akcie a zľavy /Uzavretie obchodu / Vybavenie objednávky / Zinkasovanie peňazí

​4.​ Rast e-shopu

UX a rast e-shopu (Použiteľnosť, Responzívnosť, Testovanie použiteľnosti, Prístupnosť, Fazetové vyhľadávanie ) / Online marketing a rast e-shopu (Lojalita, Značka, Provízny marketing, Automatizácia) / Internetové technológie a rast e-shopu (Rýchlosť, Bezpečnosť, Cloud , Umelá inteligencia)

RECENZIE

Kniha prezentuje viac ako 20 ročné skúsenosti autora a prostredia, v ktorom sa pohyboval, s návrhom, výrobou, prevádzkou a rastom internetových obchodov. Je určený pre tých, ktorí chcú rozbehnúť svoj biznis v oblasti internetového obchodu, chcú vidieť pod pokrievku, ale len toľko, aby boli so svojím obchodom úspešní.

Kniha podporuje podnikanie, čo ma veľmi teší. Aj preto ju veľmi odporúčam nielen začínajúcim podnikateľom, ale aj študentom. ITčkárom dá kniha užitočný vhľad do podnikateľských aspektov internetových obchodov a manažérom zasa do technologických záležitostí. Hoci sa môžu zdať niektoré časti možno až príliš triviálne, realita je taká, že čertovo kopýtku je práve v detailoch. A v tom je kniha skvelá.

Autor veľmi jasne vysvetľuje jednotlivé procesy a technológie a tak je kniha aj napriek naviazaniu na meniace sa technológie nadčasová. Veľmi cenné je množstvo príkladov z reálneho života.

prof. Ing. Mária Bieliková, PhD. dekanka Fakulty informatiky a informačných technológií STU

Martinova kniha je najucelenejší súbor informácií o možnostiach eshopu na Slovensku. Je to výborný sprievodca a checklist pre budovanie úspešného eshopu. Mnohých určite prekvapí z hľadiska odbornosti, a mne sa naozaj páči, že sú jednotlivé oblasti rozobraté dosť do hĺbky. Často prichádzam do styku s ľuďmi, ktorí odo mňa dopytujú kvalitný zdroj informácií z oblasti ecommerce, takže konečne som ho našiel.

Dalibor Cicman, CEO v GymBeam