Ako sme vďaka PPC zvýšili konverzný pomer

Obleč sa do roboty Case Study Ako sme vďaka PPC zvýšili konverzný pomer

Platené kampane (v tomto prípade PPC kampane) predstavujú jednu z najpoužívanejších častí marketingového mixu e-commerce projektov. K tomu, aby boli efektívne a prinášali vyššie konverzie, je potrebné ich vhodne optimalizovať. Od detailných nastavení cez granuláciu kampaní až po správne rozhodnutia na podklade analyzovaných dát môžu PPC kampane pomôcť aj k takým skvelým výsledkom ako pri klientovi Obleč sa do roboty

Výsledky spolupráce a čísla

+ 75%

nárast konverzného pomeru YoY

- 53%

pokles podielu nákladov na obrate YoY (PNO)

Zadanie a ciele spolupráce 

Cieľom spolupráce bolo dosiahnuť po turbulentnom pandemickom období lepšie čísla z platených reklamných kampaní, než v rokoch počas pandémie Covid-19. Hlavnou oblasťou, na ktorú sme sa v rámci spolupráce zamerali, boli platené PPC kampane prostredníctvom Google Ads reklamy

Hlavné oblasti spolupráce 

Kľúčové medzníky spolupráce

Výrazné zmeny v hlavnom predajnom sortimente 

Zaujímavosťou, ktorá hrá významnú rolu v porovnaní výsledkov pred a po spolupráci, je charakter hlavného sortimentu klienta. Kým pred pandémiou Covid-19 tvorili gro predaja pracovné odevy a obuv, počas pandémie nastal obrat. Z logických dôvodov vystriedali oblečenie do roboty rúška a respirátory. To sa následne zmenilo po skončení pandémie, kedy ich predaj opäť klesol.

Zvýšili sme konverzný pomer správou PPC kampaní 

Pomocou optimalizácie a granulácie platených kampaní v Google Ads sa nám podarilo dosiahnuť výsledky, ktoré boli nad očakávania klienta. Vyladené Performance Max kampane a Search kampane (kampane vo vyhľadávaní) sú dôvodom, prečo sme v e-shope zvýšili konverzný pomer a zároveň markantne znížili podiel nákladov na reklamu.

Naštartovali sme platenú reklamu na Googli 

Štartová čiara, z ktorej sme vychádzali, boli veľmi dobré výsledky e-shopu z predaja rúšok a respirátorov. Našou úlohou bolo prekonať túto métu. Avšak už s hlavným predajným sortimentom spred covidového obdobia – pracovným oblečením a obuvou. Prvé spoločné aktivity v oblasti performance marketingu odštartovali v lete 2022. Práve v tomto období (po upgrade e-shopu) klient hľadal spoľahlivého partnera, ktorý mu pomôže dosiahnuť lepšie výsledky so správou platených kampaní.

Kontaktujte nás

Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.

Konzultácia zadarmo

S čím by ste potrebovali pomôcť?

Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú

Potrebujete ešte s niečím pomôcť?

Vyberte si ďalšiu oblasť

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulár bol úspešne odoslaný.