Case study

Benedictus Case study

Kto je Benedictus?

„Svojich pacientov chcem vyliečiť, nie liečiť“, hovorí úspešná lekárka a spoluzakladateľka značky Benedictus, MUDr. Renáta Téglássy, ktorá spolu s MUDr. Gustávom Kalauzom stojí za zrodom slovenskej značky výživových doplnkov na prírodnej báze.

V príbehu značky Benedictus sa nájde veľa podnikateľov, ktorí pri spúšťaní online projektu hľadali spôsob, ako nenáročne a čo najrýchlejšie spustiť e-shop. Prirodzene siahli po krabicovom riešení, čo ich pri rastúcich plánoch a požiadavkách na vlastné podnikanie neskôr dobehlo.

Čo firmu Benedictus doviedlo k nám

  • krabicové CMS Shoptet bolo prakticky neohýbateľné, nebolo možné zapracovať vlastné požiadavky
  • nevedeli expandovať na zahraničné trhy/ multijazyčnosť e-shopu
  • nemohli prepojiť ERP systém OMEGA
  • komplikovaná práca v admin rozhraní súčasného CMS systému

Rozsah spolupráce

  • Grafická úprava preddefinovanej BUXUS šablóny
  • CMS Buxus
  • Prepojenie na ERP OMEGA
  • B2B e-shop
  • Zahraničný e-shop

Výsledky spolupráce

+32 %

Nárast konverzného pomeru

+59 %

Nárast tržieb

+24 %

Nárast hodnoty objednávky

+53 %

Nárast návštevnosti z organiky

Benedictus ukážky

Ako prebieha spolupráca s nami

Majitelia nás požiadali o pomoc a súčasne nám vysvetlili finančnú situáciu, ktorá nepovoľovala veľké nárazové investície, ktoré by si tento projekt určite zaslúžil. Preto sme spoločne dospeli k riešeniu, vďaka ktorému sme začali nový web www.benedictus.sk stavať pomaly a s nohami pevne na zemi. Bez doplnkových a moderných špeciálnych funkcií, s nutným funkčným minimom, ktorý mal podľa našich odhadov pomôcť vyriešiť všetky spomínané problémy. Chceli sme klientovi pomôcť naštartovať biznis, expandovať do zahraničia, uľahčiť prácu v CMS a to všetko bez ohrozenia cash-flow spoločnosti.

Spolupráca je nastavená na postupné dosahovanie malých cieľov, ktoré sa nám darí plniť a preto je obojstranne úspešná.

Čo sme urobili

V prvom rade sme nový e-shop začali stavať na modulovom CMS Buxus, ktoré vďaka skúsenostiam z e-commerce trhu už 20 rokov neustále vyvíjame. Prechod z pôvodného riešenia na Buxus vyriešil niekoľko problémov:

  • optimalizovať rýchlosť webu
  • veľmi jednoducho e-shop optimalizovať pre vyhľadávače
  • prakticky na pár klikov vytvoriť ďalšiu jazykovú mutáciu a tým
  • zabezpečiť nenáročnú zahraničnú expanziu
  • prepojiť s Omegou

Zamerali sme sa na analytiku a problémové časti na starom webe. Vďaka tomu sme bez potreby zdĺhavých UX researchov nový Benedictus.sk postavili na novej modernej a čiastočne custom šablóne, ktorá obslúži každého návštevníka, bez ohľadu na zariadenie, rozlíšenie či problém, ktorý sa snaží vyriešiť. Okrem toho sme sa klientovi pripravili jednoduchú b2b zónu a prepojili nových dopravcov, čo okamžite otvorilo nové možnosti na rast projektu.

Naša spolupráca sa celý čas zamierava na funkčné riešenia, ktoré efektívne riešia problém a pritom zbytočne nezaťažujú rozpočet klienta. Tak sme pristúpili aj k vytvoreniu novej b2B zóny, ktorá umožňuje jednoduché manažovanie predajcov a ich veľkoodberateľov, počíta provízne odmeňovanie predajcov na základe uskutočnených objednávok a umožňuje objednávanie produktov vo väčšom množstve so špeciálnymi zľavami.

Ako vidí spoluprácu klient?

V spolupráci s ui42 vládla v našom tíme maximálna spokojnosť. Stretli sme sa s vysokou profesionalitou, ochotou konzultovať každý detail a veľmi proaktívnym prístupom. Chceme vyzdvihnúť aj excelentnú prácu pri samotnom vývoji webu, bezproblémový e-shop a zaujímavý dizajn. Spokojnosť sa prejavuje aj u našich zákazníkov, ktorí považujú náš web za jednoduchý a prehľadný a to je pre nás prvoradé. 

MUDr. Renáta Téglássy