Návrh bezproblémového používateľského zážitku

UPC Case Study Návrh bezproblémového používateľského zážitku

Kto je UPC?

Značku UPC nie je potrebné predstavovať. Jeden z najväčších hráčov na poli internetových a televíznych operátorov nás oslovil s projektom, v rámci ktorého pripravovali zmeny vo svojom objednávkovom systéme ako na pozadí, tak aj na front-ende. Keďže trend presunu zákazníkov do online prostredia je stále viac silnejší (a aj do budúcna bude len rásť), potrebuje UPC poskytnúť svojim potenciálnym klientom používateľsky príjemné a zrozumiteľné prostredie na objednávanie služieb.

Z povahy služieb, ktoré UPC poskytuje sme sa stretli s niekoľkými výzvami:

  • Overovanie dostupnosti ?
  • Kombinovanie služieb ?
  • Viacero služieb pre digitálnu televíziu ?
  • Možnosť voľby doby viazanosti ?
  • Komunikácia TV staníc v balíčkoch ?
  • Možnosť nákupu doplnkových zariadení ?
  • Prirodzene aj na mobile ?
UPC screeny

Ako sme postupovali

Aby sme získali čo najlepší vhľad do problematiky, začali sme prirodzene workshopom s klientom, kde sme si detailne prešli požiadavky ako aj existujúce výzvy, ktoré UPC evidovalo.

Nasledovali interné brainstormingy, príprava wireframe-ov alebo aj jednoduché sketchovanie, ktoré je niekedy najrýchlejším spôsobom ako komunikovať svoje predstavy aby sa z nich neskôr mohol stať krásny dizajn.

Navrhované základné riešenia sme si opäť prešli s klientom a zozbierali spätnú väzbu - čo sa dá a čo nedá urobiť. Kde sú obmedzenia. Čo vieme vylepšiť. Celkovo sme dizajn a funkcie s klientom iterovali na 3 workshopoch, aby sme dosiahli absolútnu istotu, že výsledný produkt bude spĺňať predstavy zadávateľa a zároveň prispeje k pozitívnej user experience.

Skvelou správou pre nášho dizajnéra bolo, že pri tvorbe grafiky sme mohli pristúpiť k celkovému "faceliftingu" stránky, vytvorením nových UI elementov, mierne upravenou farebnou škálou či dokonca voľbou nového písma, ktoré bude čitateľnejšie a vizuálne pútavejšie. Nie každý klient je ochotný podstúpiť takéto zmeny, o to viac si vážime dôveru UPC, ktorú nám prejavili keď so zmenami súhlasili.

Výsledkom spolupráce UPC a ui42 je návrh používateľského rozhrania pre landing page a checkout proces v prehľadnom a vizuálne príťažlivom formáte (viď screeny v tejto case study), s dôrazom na porozumenie zo strany zákazníkov.

UPC ukážky webu

Ako ste boli spokojný so spoluprácou?

Pri výbere dodávateľa UX/UI služby sme urobili výberové konanie. Z viacerých firiem sme vybrali firmu ui42 pre ich komplexnosť ponuky, možnosti doplnkových služieb a kvalitné referencie z ich dlhej profesionálnej prace v odbore. Počas mojej viac ako 20 ročnej práci v online biznise môžem s kľudom povedať, že služby spoločnosti ui42 a jej zamestnancov sú na veľmi vysokej profesionálnej úrovni a to aj v globálnom meradle.

Kontaktujte nás

Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.

Konzultácia zadarmo

S čím by ste potrebovali pomôcť?

Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú

Potrebujete ešte s niečím pomôcť?

Vyberte si ďalšiu oblasť

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulár bol úspešne odoslaný.