Reklama na Youtube

YouTube je unikátna videoplatforma a zároveň 2. najväčší vyhľadávač na svete, ktorý mesačne zasiahne 73% Slovákov vo veku 15-54 rokov. Od mája 2013 môžu AdWords inzerenti cieliť svoje reklamy v rámci YouTube už aj na slovenských používateľov.

TrueView

TrueView je najobľúbenejším YouTube reklamným formátom. S TrueView formátom platíte len vtedy ak človek reklamu dopozerá dokonca, nie ked klikne "preskočiť". Cena za prehratie reklamy môže byť pri vhodnom zacielení z našich skúseností len 2 centy. Ďalšou výhodou je možnosť prekliku z videa na vašu webstránku, kde sa z divákov môžu stať zákazníci (klik je v cene prehratia reklamy). 

  

 

 

 

Prečo reklama na Youtube?

YouTube je často označovaná za novú TV, pričom máte na dosah aktívne a angažované publikum pripravené dozvedieť sa viac o vašej značke, máte možnosť umiestňovať reklamy pri rôznorodom obsahu a zastihnúť potenciálnych zákazníkov na všetkých platformách (notebooky, tablety, mobilné zariadenia). Kampaň na YouTube zvyšuje záujem o značku o 36 %. Navyše Videoreklama vyvolá záujem o značku a vďaka remarketingu môžete premeniť divákov na zákazníkov. Bezplatná služba YouTube Analytics Vám umožňuje sledovať efektivitu kampaní. 

 

 

 

Ako využiť reklamu na Youtube?

YouTube kampaň Vám pomôže dosiahnuť širokú škálu cieľov, najefektívnejšia je však ak uvádzate nový produkt na trh, ak chcete budovať povedomie o značke, ak máte záujem o aktívny dialóg s používateľmi alebo komunikovanie príbehu vašej značky alebo firmy.

 

 

  

Youtube reklama TrueView

TrueView In-Stream reklamy Vám umožňujú oslovovať používateľov počas pozerania videí na YouTube. Majú formu klasických televíznych reklám a sú prehrávané pred alebo počas iného videa na YouTube. Používateľom je po 5 sekundách pozerania reklamy ponúknutá možnosť preskočiť ju, 20-60% používateľov, ktorí ju nepreskočia si ju prehrajú až dokonca. AdWords inzerenti platia iba za to zhliadnutie reklamy, pri ktorom sa používateľ rozhodol nepreskočiť reklamu a pri reklamách dlhších ako 30 sekúnd inzerent platí, keď používateľ prekročí pri pozeraní reklamy túto hranicu. 

 

TrueView In-Search reklamy sa objavujú nad alebo napravo od výsledkov vyhľadávania na YouTube. Ich výhodou je, že ich zobrazenie sa vzťahuje na určité kľúčové slová, videá, ktoré si používateľ prehráva alebo v minulosti prehral, a preto sú vysoko relevantné pre tých, ktorým sa zobrazia. Inzerent platí iba vtedy ak sa používateľ rozhodne pozerať reklamu.

 

TrueView In-Display reklamy sa zobrazujú na pravom bočnom paneli od videa, ktoré práve používateľ sleduje medzi návrhmi alebo na webstránkach reklamnej siete Google, ktoré sa zhodujú s cieľovou skupinou. Inzerenti platia za reklamu iba vtedy, keď sa používateľ rozhodne pozerať reklamu.