Mobilizujte vaše mobilné stránky. Mobilný ecommerce je tu.

Je váš web, eshop pripravený na mobilného zákazníka?

Myslí vaša reklamná kampaň na potenciálneho zákazníka z mobilu či tabletu?

Zoberte váš apple/android telefón/tablet do ruky a skúste:

  • nájsť svoju stránku pomocou kľúčových slov (váš produkt/službu)
  • nájsť najbližšiu pobočku, predajňu, miesto odberu 
  • zavolať priamo klikom na telefónne číslo
  • urobiť testovaciu objednávku

 

Je mobilný ecommerce podľa vás hudba budúcnosti?

Tu je 5 zaujímavých faktov o mobilnej “budúcnosti”:

# 1 Za posledné dva roky vzrástol počet mobilných vyhľadaní 5x >>

 

# 2 Po použití telefónu na nájdenie obchodu, 59% používateľov reálne navštívi daný obchod a viac ako 40% užívateľov v ňom následne nakúp >>

 

# 3 Vlastníte tablet? 65% vlastníkov tabletov ho používa najmenej hodinu denne >>

Aký je váš priemer? Nezabudajte ani na vaše ratolesti.

Možno si nebudú vedieť zaviazať šnúrky na topánkach, ale s tabletom im to pôjde od r

uky:) >>

 

# 4 51% vašich zákazníkov je náchylnejších k nákupu, ak je vaša stránka m.obilne optimalizovaná >>

Naopak 40% mobilných užívateľov by išlo ku konkurencii ak nie ste!

 

# 5  Z celkového on-line predaja, bolo v októbri 2011(UK) 11% priamo z mobilného internetu. 

Ebay eviduje 10% online nákupov z mobilných zariadení a očakáva 150% rast budúci rok >>

Pre skeptikov ešte jeden bonus

V ui42 sa venujeme aj ecommerce projektom. V predvianočnom období tieto eshopy zaznamenali jeden až štvorpercentný podiel mobilných užívateľov na tvorbe Vianočného obratu.

Ako by teda mali vyzerať vaše novoročné predsavzatia?

  1. Skontrolovať váš web a jeho použiteľnosť na mobile/tablete
  2. Vytvoriť “mobilne” optimalizovanú reklamnú kampaň pomocou Google AdWords (poprípade cez Etarget a Admob)
  3. Skontrolovať či sa dá pozrieť a použiť váš newsletter v mobile
  4. Premyslieť si dvakrát či použiť otravný banerový formát, pre ktorý sa nedá čítať vačšina denníkov v mobile:(..môj osobný tip:)
  5. Dať si tu námahu a zistiť z vašich web analytics, koľko užívateľov už teraz prijde na  web s mobilu a myslieť na to pri vašom web analytics reportingu.

Ak budete s čímkoľvek z hore uvedeného potrebovať pomoc, píšte na sales@ui42.sk, volajte, komentujte.