Sponzorované príbehy na Facebooku fungujú už nejaký čas. Ak ste túto formu reklamy ešte nevyužili, je najvyšší čas. Povráva sa, že je to najefektívnejšia forma Facebook reklamy vôbec.

Malá ukážka z jednej našej aktuálnej kampane:

  • Za jeden deň a 15€ videlo našu reklamu takmer 150 000 tisíc ľudí v priemere až 3,3-krát.
  • Zanedbatelných nie je ani 362 návštev a 86 nových Facebook fanúšikov.

Facebook sponzorované príbehy

(Ak chcete vedieť, ako fungujú sponzorované príbehy, pozrite si video nižšie.)

Word-of-mouth marketing na Facebooku po novom


Reklama osobnou referenciou (alebo ak chceme facebook referenciou) dostala iný rozmer. To, čo ste sa doteraz snažili dosiahnuť prirodzeným lajkovaním a zdieľaním vašej aktivity na nástenke, môže vďaka sponzorovaným príbehom dostať nový, efektívnejší rozmer.

V skratke, ak vaše Facebook príspevky boli už teraz lajkované, zdielané a privádzali ľudí na vašu stránku, s Facebook sponzorovanými príbehmi, budú ešte oveľa viac.


Sponzorované príbehy fungujú jednoducho

Hlavná výhoda sponsored stories je, že odkazy nemusíte písať a priebežne aktualizovať.  

Tieto Facebook odkazy sa vytvoria automaticky z aktivity fanúšikov stránky. Môžete ich nastaviť, aby sa tvorili z aktuálneho príspevku na vašej nástenke, alebo aby konštantne promovali vašu facebook stránku v okruhu ľudí, ktori už sú fanúšikmi vašej Facebook stránky. Ak vaši fanúšikovia využívajú aj check-in funkciu, môžete fanúšikov nabrať aj tak.

Pozrite si promo video Facebook stories od ich tvorcov:


Ak máte vlastnú skúsenosť s Facebook sponzorovanými príbehmi, určite nám nechajte komentár.

Ak nie čím skôr sa nám ozvite:) marketing@ui42.com