Marketingový štvrtok v Košiciach pokračuje workshopom s Kristínou Zimmerovou, ktorá prenesie teoretické poznatky a príklady Facebook performance do praxe. Zaujímate sa ako zviditeľniť svoju značku a produkty cez Facebook a ako efektívne rozbehnúť výkonnostné kampane? Hneď po workshope budete vedieť čo máte robiť! Early bird tickets sú práve k dispozícií.

  • Školiteľ: MSc Kristína Zimmerová
  • Dátum: 30. novembra 2017
  • Trvanie: 9:00-16:00
  • Min: 6 osôb
  • Max: 12 osôb
  • Miesto: Košice

CENA: 189 EUR bez DPH

Early bird promo 149 EUR bez DPH

Prečo by ste sa mali workshopu zúčastniť

Sociálne médiá sú obrovským fenoménom a čím ďalej tým viac predstavujú veľký potenciál pre eCommerce projekty. Našou víziou je aby marketéri a majitelia firiem vedeli, ako v praxi využiť možnosti, ktoré ponúka Facebook. S množstvom dostupných informácií a neustálych updatov je však veľmi jednoduché sa v nich stratiť. Chcete aj vy patriť medzi firmy, ktoré dokážu na sociálnych sieťach úspešne pôsobiť a zarábať? Workshop Ako hacknúť Facebook performance kampane vám pomôže

  • zorientovať sa v tom, ako funguje Facebook algoritmus
  • ako ho využiť pre výkonnostný marketing
  • a naučí vás, ako Facebook úspešne využívať vo svoj prospech pri akcelerácií businessu

Pre koho je workshop určený?

  • pre marketérov, ktorí potrebujú získať cenné know how o výkonnostných kampaniach na Facebooku
  • majiteľov eshopov a leadrov online projektov
  • a kohokoľvek, koho zaujíma téma Facebooku v praxi :)

Čo by ste už mali ovládať pred účasťou na workshope?

  • základná orientácia v social media a Facebook kampaniach
  • odporúčame stiahnuť free aplikáciu VidLab
  • odporúčame prejsť 2 free webináre Blueprint, konkrétne “Create Facebook Ads” a “Campaign Structure”
  • ak spravujete vlastný Facebook account je to výhodou - viete sa spýtať aj konkrétne otázky, ktoré vás zaujímajú na vašom projekte

Čo sa na workshope naučíte?

1. časť Technický backround pred nastavením kampaní

  • Facebook pixel 
    • nasadenie/kontrola a optimalizácia správneho nastavenia FB Pixelu
    • správne nastavenie štandartných eventov (view content, ad to cart, purchase, page view)
    • kontrola správneho trackovania nastavených eventov
  • Produktový feed
    • kontrola a optimalizácia pre potreby remarketingu
    • ako má vhodný Facebook produktový feed vyzerať
    • čo konkrétne musí obsahovať
    • v čom sa odlišuje od ostatných feedov (Heureka, Google)
    • obrázky (rozlíšenie, png, transparentnosť, fotobanka)
  • Produktový katalóg
    • ako importovať produktový feed
    • ako správne nastaviť základné nastavenia
    • kontrola a diagnostika cez Facebook Business Manager
  • Vytvorenie a práca s publikom
    • import emailov a telefónnych čísel
    • looalike (podobné) publiká
    • WCA a WCA3

2. časť Optimalizácia a nastavenie kampaní

Krok za krokom si cez Facebook Ads Manager prejdeme, ako správne a optimálne nastaviť výkonnostné kampane:

  • Optimálna hierarchia nastavenia kampaní
    • Campaign
    • Ad Set
    • Ads
  • Obľúbené taktiky pre konverzné kampane
    • remarketing
    • akvizičné kampane
  • Ako vytvoriť kreatívu, ktorá na Facebooku zaujme
    • priamo na workshope si vyskúšame použitie kreatívnej aplikácie VidLab v praxi
    • príklady z praxe
  • Measurement a reporting
    • základné piliere vyhodnocovania Facebook kampaní
    • ktoré metriky sú dôležité a čo pre vás znamenajú
  • Odhalíme najčastejšie chyby, ktorých sa firmy na Facebook kampaniach dopúšťajú
  • Bonus: Každý účastník dostane Business Brief priamo od Facebooku - ktorý zadefinuje ako sa špecifikujete a kto sú vaši skutoční zákazníci

Ktoré výrazy / nástroje sa naučíte?

objective, reach, facebook ad, PNO, atribučné okná, atribučné modely, cross device, oCPM, CTR, conversion rate, XML, ROI Hunter

Čo si so sebou priniesť na workshop?

  • notebook
  • aplikáciu VidLab vo vašom smartfóne
  • dobrú náladu a veľa otázok :)