Ako na rastúcu nákladovosť Facebook reklamy- Astratex Case Study

ASTRATEX je rýchlo rastúci predajca spodného prádla v regióne strednej a východnej Európe. Využil služby ui42 digital pre akcelerácii rastu Facebook kampaní za ich súčasného zefektívňovania. Výsledkom je dlhodobo rastúci a udržateľný kanál prinášajúci stabilné obraty.

Case study: Facebook, ROI Hunter

Ako to celé začalo: Platená reklama cez Facebook pred začiatkom spolupráce s ui42 digital sa potýkala s nepriaznivým trendom - neustále rastúcou nákladovosťou, ktorá bola dlhodobo neudržateľná a súčasne s medziročným poklesom obratov z tohto zdroja.

Riešenie:

Základom a prvým krokom bolo vyladenie dynamického a statického remarketingu, aby kampane motivovali k nákupu tých používateľov, ktorí k nemu už boli najbližšie. Nasledovalo kompletné prenastavenie stratégie akvizičných kampaní založenej na neustálom testovaní nových typov kampaní využitím nástroja ROI Hunter.

ROI Hunter sme nasadili na tento projekt:

  • kvôli možnosti centralizovať reporting výsledkov z Google Analytics, Facebook pixel dát na jednom mieste,
  • chceli sme si byť 100% istí, že všetky naše reklamy budú správne otagované,
  • s ROI Hunter môžeme využívať pokročilé funkcie pri tvorbe zaujímavých kreatív,
  • a zefektívniť kampane cez testovanie viacerých verzií vizuálov.  

Výsledky: 

Výsledkom bol rast kampaní na obratoch o 54% (RO), 58% (SK) za súčasného zníženia investícií do kreditu o 39, respektíve 29%. Z platených Facebook kampaní sa tak stal silný, ale hlavne udržateľný zdroj obratov.

Klient ocenil našu spoluprácu, vďaka ktorej dosiahli výborné výsledky. "ROI Hunter bola cesta k úspechu." Karol Guláš, CMO / Marketing director Astratex

Referencia od klienta_astratex

Vysledky case study_facebook

*RO: Merané obdobie: 3 mesiace od 1.4.2019 do 30.6.2019, porovnané s rovnakým obdobím v minulom roku.

Vysledky case study_facebook

*SK: Merané obdobie: 6 mesiacov od 1.1.2019 do 30.6.2019, porovnané s rovnakým obdobím v minulom roku. Zdroj foto: Astratex


Kto zastrešoval projekt Astratex? 

Richard Kondáš. Vyštudoval e-Business Management na University of Warwick vo Veľkej Británii. Po štúdiách začal ako stážista v ui42. Postupne Richard vybudoval úspešný Social media tím v ui42 digital. A v súčasnosti zastrešuje marketingovú komunikáciu a stratégiu TOP značkám na trhu. Ako napr.: Astratex, ZAJO Outdoor, eyerim. Chcem vedieť viac o Richardových projektoch.

Rišo sa zameriava na výkonnostný marketing. A zakladá si na pozitívnej návratnosti investícií na klientskych projektoch. Jeho doterajšie portfólio riadených projektov zahŕňa viac ako 100 klientov (B2B, B2C)/ e-shopov z rôznych, aj diametrálne odlišných odvetví ale i trhov (Európa, Ázia, USA). Má úspešné skúsenosti so správou reklamných účtov Google Ads (AdWords), Facebook a Youtube. 

Aká je Rišova tajná ingrediencia?   

Richard Kondas_Astratex case study_Facebook reklama

"Testovať, až kým neprídeš na riešenie. Pri vyladovaní Astratex kampaní sme testovali cielenie. Boto to o iterácii. Na niečo sme prišli a to sme postupne zdokonaľovali, až kým sme mohli vyselektovať kampane, ktoré zarábali. No zároveň aj kampane, ktoré neprinášali požadované výsledky, a preto ich bolo lepšie pozastaviť."

Spojte sa s nami, radi vám pomôžeme aj s vaším projektom

Ukážte nám váš projekt a pobavme sa o potenciáli jeho rastu. Poradíme vám, v ktorej oblasti online marketingu by váš e-shop mohol zaznamenať výrazný rast na obrate, alebo pokles na nákladovosti.