Riešite ppc reklamu na Facebooku? Nepoužívate ROI Hunter? Big mistake! (+30% k výkonu je náš najnižší odhad)

Ak ROI Hunter používate, máme pre vás 5 tipov kam alokovať budget.

Po dnešnom hangout-e s našim Facebook accountom sme si potvrdili týchto 5 best practices, ktoré odporúčame ASAP implementovať aj na váš projekt. Dostali sme pochvalu, že to robíme dobre, a tak z čistej radosti zdieľame know-how ďalej.

  1. 50% - je percentuálne vyjadrenie budgetu na Facebook, ktorý investuje vaša najsilnejšia konkurencia do DPA reklamy. Presne tak "Dynamic product ads" reklama tvorí najlepší výtlak, zo všetkých ponúkaných možností, keď príde na e-commerce.

  1. 30-40% - Target: Conversions. Jedná sa o percentuálne vyjadrenie budgetu na Facebook, ktorý odporúčame investovať do reklám s cieľom na konverzie. Top spenders na Facebooku tak dnes už robia.

  1. Manuálne bidovanie nad ponúkaným rozhraním je to, čo robí vaše reklamy silné. Skúste zvážiť, či pár minút navyše, nepridá pár núl k finálnemu reportu s obratom na konci mesiaca.

  1. Cca 80% news feedu tvoria videá. Tiež ste si to všimli? Nie je to náhoda. Ak máte možnosť točiť vlastné videá, alebo gifká, začnite čím skôr. Facebook váš obsah rád uprednostní.

  1. Rýchlosť webu a responzívnosť. Opakovanie je matka múdrosti. Ako rýchly je váš web a zvlášť na mobile? Ste si istí, že vám neunikajú konverzie práve kvôli nízkej rýchlosti webu, či absencií responzívnosti? Možno ten mobile nie je až taký zlý kanál, ako sa zdá. 

Potrebujete poradiť alebo nastaviť výkonovo orientované reklamy na sociálnej sieti Facebook? Napíšte nám na sales@ui42.com a náš ROI Hunter senior špecialista vám rád pomôže.

A ak máte iný výkonový Facebook ppc tip, nehanbite sa výjsť na svetlo sveta a pochváliť sa v komentároch.