Provízny marketing alebo marketing poháňaný a riadený profitom je dušou ui42 digital.

Meranie konverzii bolo v centre našej pozornosti od začiatkov PPC reklamy (2008), kedy sme ako certifikovaný partner pre Google AdWords na Slovensku, začali poskytovať služby online reklamy pre e-shopy.

Dnes už meranie konverzii na úspech v online NESTAČÍ. Ak chcete napredovať a prerásť konkurenciu vášho e-shopu za hranice (exportovať), potrebujete vnímať váš marketing ako mix PPC, SEO, UX, Web, analytics, „social“ aktivít a merať ich dosiahnutým ziskom (obratom) a rastom spokojných zákazníkov.

ui42, ONLINE MARKETING, UX, ECOMMERCE, CMS BUXUX, WEB DEVELOPER, WEB ANALITYCS

Orientácia na celkový profit klienta spolu s osobným prístupom tvoria pre ui42 digital kľúčové hodnoty. Aj vďaka tomu sa radíme medzi úspešné spoločnosti poskytujúce kompletné zabezpečenie digitálnych marketingových služieb.

Našim cieľom je získať pre našich klientov väčší počet zákazníkov a zlepšiť ich celkové bisnis výsledky tým, že sa pri realizácii projektov zameriavame v prvom rade na dosiahnutie čo najvyššej ziskovosti klienta. Aj redizajn vášho e-shopu, aj mesačné investície do  jeho marketingu musia na seba jednoducho zarobiť. Preto sa snažíme našim klientom pomôcť aj pri plánovaní a odhadovaní návratnosti investícii do reklamy.

Investície do online marketingových aktivít resp. digitálneho marketingu priamo vplývajú na zisk spoločnosti a pridávajú hodnotu „offline“ aktivitám. Prvý krok je uvedomiť si, že váš digitalny marketing by nemal byť na strane nákladov, ale súčasťou vašej marže. Preto v ui42 digital kladieme dôraz práve na celkový výsledok všetkých činností klienta.

Dnešný spotrebiteľ už nie je časovo obmedzený otváracími hodinami. Vývoj a zdokonaľovanie technológií mu umožňujú nakupovať a aktívne hľadať informácie o produktoch, službách alebo značkách v podstate „nonstop“, kdekoľvek sa nachádza. Spotrebiteľova cesta získavania informácii vedúca k nákupu produktu alebo služby sa vyznačuje využitím viacerých nástrojov - spotrebiteľ napríklad hľadá želaný produkt/službu pomocou mobilu počas obedovej pauzy a večer, keď je doma, využije svoj notebook na to, aby si produkt kúpil. Tým nastáva situácia, kedy je veľmi zložité jednoznačne odmerať efektívnosť jednotlivých online kampaní pomocou tradičných nástrojov, ako napr. CZK (cena za konverziu) . Preto hodnotíme efektivitu a objem vynaložených investícii aj ich porovnaním s obchodnými cieľmi klienta.

V novej digitálnej realite spotrebiteľ nečaká, kým mu bude správa doručená plánovanou masovou reklamou, ale sám aktívne vyhľadáva informácie kedykoľvek chce. 

Úspech závisí od správneho pochopenia hodnoty investícii potrebných vynaložiť na online aktivity a pravidelného posudzovania tejto hodnoty. Našim cieľom v ui42 digital je budovanie tímu profesionálov, ktorí rozumejú hodnotám a cieľom našich klientov, utvárajú si ucelený obraz o potrebách a  využívajú všetky príležitosti digitálneho full service marketingu na kontinuálny rast ich online biznisu.

ECOMMERCE, ONLINE MARKETING, WEB ANALYTICS, WEB DEVELOPMENT, UX, CMS BUXUS