Čaute digitálni marketéri,

Chcela by som vás upozorniť na jednu vec k FB budgetom v ad setoch, o ktorej som ja netušila a mojho kolegu, Riša, stála asi 100€.

Pri zmene typu budgetu (daily vs. lifetime) na rovnakom ad sete sa jeho budget začina rátať od nuly.

Čo to v praxi znamená? Rišo mal ad set, kde mal nastavených 20€ daily budget, v priebehu trvania kampane to zmenil na 1000€ lifetime budget. Do tejto zmeny naspendoval už 300€ na 20 eurových daily budgetoch, a si myslel, že keď to zmení na 1000€ lifetime, tak si tych 300€ zapamätá a zostáva mu spend 700€. Veď sa jedna o ten istý ad set. Takto to ale nefunguje - zakaždým, keď zmeníte typ budgetu z daily na lifetime (alebo opačne), tak FB začína fakturáciu znovu od 0 ... čiže si musíte sami spočítať, koľko peňazí vám vlastne zostáva.

Ak ste to ani vy nevedeli - pozor na to.

A Rišovi ďakujeme za heads-up =)

Aj vám sa stalo niečo podobné?