V USA je bežné, že zákazník čaká na tovar 3 týždne. Ten slovenský je už na tretí deň nervózny.

Marketér som len krátko, ale za ten čas som sa naučila pár vecí, ktoré jednoducho slovenský zákazník očakáva:

  • Všetko je na sklade. Aj to, kde je napísané „Na objednávku“.
  • Do 24 hodín to bude mať určite doma.
  • Poštovné zdarma samozrejmosťou.
  • Obchod určite ponúka akciu, ktorá beží v TV reklamách.
  • Musia mať zrovna to, čo chce. Šírka sortimentu nikdy nie je dosť široká.
  • Slovenská pošta je rovnako rýchla ako kuriér.
  • Keď si zvolí osobný odber, určite to bude pripravené za 10 minút.
  • Osobný odber bude možný v každom meste, najlepšie ulicu od jeho bydliska.
  • Priamo pred miestom osobného odberu je 15 vyhradených parkovacích miest pre zákazníkov.
  • Pokiaľ nedostane darček alebo nečakanú zľavu, nebude nikdy 100% spokojný.