Digital marketing špeciál #3: Prečo v ui42 digital milujeme ROI Hunter? A čo má spoločné výkonnostný marketing a láska?

TIP #1 Čo má spoločné výkonnostný marketing a láska?

Znie to zvláštne, ale online marketing sa bez lásky robiť nedá. Platí to nielen pre digitálny marketing.

Pre každý biznis je dôležité, aby bol užitočný, aby pomáhal svojim klientom. Ako na to? Tu sú 3 rady z oblasti výkonnostného marketingu, vďaka ktorým vás budú vaši klienti milovať:

  1. Buďte prítomní. Pri množstve informácii, ktoré denne vidíme na internete, je ľahké stratiť pozornosť. Cieľte svoje reklamy a nájdite potenciálneho zákazníka. Keď bude niečo potrebovať, bude o vás vedieť.
  2. Buďte užitoční. Interakcia so zákazníkmi je veľmi dôležitá. Čo vlastne skutočne potrebujú? Ako im môžete najlepšie pomôcť? Spýtajte sa ich. Pomáhajte tam, kde to najviac bolí.
  3. Buďte rýchli. Vaši zákazníci niečo chcú, niečo potrebujú a potrebujú to teraz. Dajte im to ihneď a budú vás milovať.

A čo naučil výkonnostný marketing vás? Sme zvedaví na vaše tipy.

TIP #2 Prečo práve #ROIHUNTER

ROI Hunter je nástroj na tvorbu a optimalizáciu reklám na sociálnych sieťach.

Prečo využívame tento nástroj:

  1. Ťahá dáta priamo z Google Analytics. Práve vďaka tomu vieme hneď porovnať výsledky kampaní/reklám s Pixelom. Taktiež vieme zadať automatické pravidlá, ktoré sú priamo napojené na Google Analytics.
  2. Druhým argumentom je pokročilá práca s feedmi a katalógmi. Vieme vytvárať pokročilé produktové sety, napr. na základe obratov alebo počtu predaných kusov z Google Analytics.
  3. Samostatnou kategóriou je template editor. Väčšina dynamických reklám používa jednoduché fotky z eshopov. Klienti ROI Hunteru majú väčšinou krásne dynamické reklamy, ktoré nielen zaujmú, ale majú aj vyššie CTR. ROI Hunter ťahá obrázky z katalógu a vkladá ich do pripravených šablón.
  4. Nástroj automaticky taguje všetky URL. V Analyticse tak jednoducho zistíme, ktorá návštevnosť a konverzie sú z týchto kampaní.
  5. ROI Hunter má prehľadné a užívateľsky prívetivé prostredie, v ktorom si môžeme uložiť reporty a na grafe vidíme aj vývoj ukazovateľov v čase.

Máte tiež odskúšaný tento nástroj? S vašimi skúsenosťami sa môžte podeliť v komentári.

TIP #3 Čo spája Mall.sk a Mall.hu?

Logo ui42 v krúžku. :) Zamýšľali ste sa, prečo s nami spolupracujú e-commerce giganti, ktorí majú vlastné marketingové oddelenia?

Odpovedí je mnoho:

  1. Odbornosť tímu. Z nášho cloudu špecialistov vieme vyskladať tím z analytika, špecialistu na Google Ads scripty, Google Partners trénera, natívneho ppc špecialistu na Maďarsko, Rumunsko, Chorvátsko, či Srbsko.
  2. Flexibilita dedikovaného tímu. Prvé 3 mesiace budujeme účty, prekladáme a feedbackujeme web. Ďalšie mesiace škálujeme a optimalizujeme nie len Google Ads, ale aj porovnávače ako Arukereso.hu. Následne strategicky konzultujeme a pomáhame napĺňať celkové business ciele. Toto napĺňanie sa delí medzi interný a externý tím v ui42 digital.
  3. Skúsenosti s novými technológiami. Nie sme odkázaní len na AI bidding technológie Google, cez partnerstvo s MagicScript Bidding využívame algoritmy ktoré prepájajú zdravý rozum špecialistu a presnosť stroja. Ak je natrhu nejaký overený nastroj, ktorý vie pomôcť automatizovat váš performance marketing, tak ho pravdepodobne už používame (PPC Bee, Optmyzr.com, Supermetrics, scripty a pod.)

Páčili sa vám témy nášho tretieho Digital špeciálu? Dajte nám vedieť do komentára, ktorá z nich vás zaujala najviac!

Credits: idea making pod taktovkou Pala Adamčáka a Mareka Petroviča, obsah článku bolo možné zozbierať vďaka super robote v teame ui42.digital