Cenové porovnávače nie sú len o cenách produktov!

Zákazníci si pri každom online nákupe všímajú nielen produkt, ale aj služby, ktoré im e-shop počas nákupu poskytuje.  

Skúsenosti zákazníkov s komunikáciou eshopu, poradenstvom prípadne s rýchlym vybavením objednávky často presvedčia aj nových zákazníkov, aby neváhali s nákupom produktu v danom eshope.

Výhody získavania odporúčaní od zákazníkov:

  1. Potvrdenie spokojnosti zákazníkov s nákupom vo vašom eshope. Krátky emailový dotazník, odoslaný 10 dní po online nákupe priamo zákazníkovi, umožní získať reakciu zákazníka priamo na konkrétnu objednávku. Keďže reakcie pochádzajú skutočne od zákazníkov, nie sú vnímané ako pokus o zavádzanie zo strany eshopu. Samozrejme, eshop má možnosť pridať svoju reakciu ku každému hodnoteniu od zákazníka.
  1. Ocenenie “Overený obchod. E-shopom s dobrými hodnoteniami od zákazníkov sú udelené ocenenia, ktoré sa následne začnú zobrazovať pri každom produkte e-shopu na porovnávači. Takto označené obchody sú pre používateľa omnoho atraktívnejšie vďaka čomu sa zvýši aj ich miera konverzie. Ocenenia najväčších slovenských porovnávačov:

    Porovnávač Heureka - Overené zákazníkmi Porovnávač Najnakup -  Obchod odporúčaný zákazníkmi Porovnávač   Pricemania - Overený obchod
  1. Zvýšenie efektivity porovnávačov. Ocenené e-shopy majú ako jediné možnosť zobraziť svoje produkty v prémiových programoch so zvýrazneným farebným pozadím, voliteľnými cenami za klik a ďalšími výhodami. Odlíšia ich tým od produktov iných eshopov a zvyšujú svoj celkový predaj.
  1. Zvýšenie celkovej konverzie eshopu. Ocenenia získané na porovnávačoch cien sa určite oplatí prezentovať aj na samostných stránkach e-shopov. Dobré hodnotenia si všimnú všetci návštevníci e-shopu, čím sa podľa našich skúseností odstraňuje nerozhodnosť zákazníkov, zvyšuje sa počet vložení do košíka a tiež celkové množstvo ukončených online objednávok.

Každý eshop má možnosť získať ktorékoľvek z týchto ocenení nezávislé od seba. Samozrejme, pri získaní viac ako jedného ocenenia získavajú zákazníci oveľa väčšiu motiváciu dať pri svojom nákupe prednosť takto ocenému eshopu.

Ak vás zaujali výhody cenových porovnávačov, pozrite si ich ďalšie výhody>>.

 

V hodnoteniach od zákazníkov sa určite objavia aj negatívne postrehy zákazníkov. Ako sa k ním staviate? Reagujete na takéto hodnotenia?