Relatívne mladý tím dobíja Európu slnečnými, dioptrickými a lyžiarskymi okuliarmi. Martin Zahuranec, spoluzakladateľ a šéf slovenského start-upu s názvom eyerim, založil firmu v roku 2015. Tá zrazu pôsobila v deviatich krajinách. A že to bol naozajstný start-up! Všetko, čomu nerozumeli alebo na čo nemali správnych ľudí, outsourcovali. Mysleli si, že s agentúrami spolupracujú dobre a výsledky sú fajn. Zlom nastal, keď sa stretol náš CEO Pavol Adamčák s Martinom z eyerimu. Po prvom meetingu bolo jasné, že spolu chceme makať a spoločne budovať zmysluplný a na výsledky orientovaný biznis.

S eyerimom sme partnermi už rok. Počas tejto doby sme spolu ovládli už 16 krajín a plánujeme expanziu na blízkovýchodný trh.

So začiatkom našej spolupráce tím eyerimu prišiel na to, že technicko-analytické know-how a spoločná vízia, ktorú navzájom zdieľame, je pre ich rast dôležitejšia ako lokálna podpora. Náš tím manažuje PPC, porovnávače, SEO, ecommerce podporu, exportné know-how, analytiku, UX poradenstvo, a v neposlednom rade, ako jediná slovenská agentúra, kampane na facebooku cez technickú platformu ROI Hunter.

V čom spočíva naša spolupráca, ako manažujeme kampane a aké sú naše spoločné vízie sa dozviete v zaujímavom rozhovore s Martinom a mnou, projektovým manažérom tohto projektu.