4 top tipy pre content marketing priamo z dielne LinkedIn

Tento článok je inšpirovaný webinárom priamo z dielne LinkedIn. Zdroj: Chris Giliand (Account Director LinkedIn) a Rory Donnelly (Client Solutions Manager LinkedIn).

"If content is King, and Distribution is Queen, then context is the kingdom." Webinár bol venovaný content marketingu sociálnej siete Linkedin. Podľa Business Insider je práve sociálna sieť Linkedin považovaná za najdôveryhodnejšiu sociálnu sieť v porovnaní s Instagramom, Facebookom, Twitterom a pod. 

Linkedin

1. Aký typ obsahu zaujíma pozornosť na LinkedIne? 

Nasledovná infografika, zobrazuje to, čo Linkedin používatelia vyhľadávajú a chcú vidieť, resp. čítať: novinky, trendy a inšpirácie. Podľa týchto informácií ženy preferujú kontent, ktorý je viac vecný, zatiaľ čo muži preferujú obsah viac inšpiratívny. Témy, ktoré zaznamenávajú najväčšíe zapojenie publika, sú: trendy, tipy a najlepšie praktiky, potom pracovné ponuky. A za nimi nasledujú eventy, produktové informácie a zamestnanecké pohľady. 

2. Namixujte si obsah podľa vášho cieľa:

Pre zaujatie pozornosti cez Linkedin posty vytvorte zaujímavú infografiku, blog post, best practice guide. Pre väčšie zainteresovanie do problematiky pomôže webinár, case studies, brožúry. Pre konkrétne dopyty zase ponuka a kalkulácie. 

3. Jasne, stručne, výstižne: 150 znakov 

Podľa informácií z webinára je 150 znakov na text v poste úplne postačujúci a rozhodný. Grafika hrá prím a dopĺňa text. Takže stavte na dobrú grafiku, krátky a úderný text. A nezabudnite otestovať grafiku v mobilnej verzii. Často sa totiž stáva, že sa nedobre zalomuje, alebo nevidieť časť grafiky (prípadne je nečitateľná).   

4. Testujte, testujte a testujte: 

Najdôležitejšie pri vytváraní kreatívy je aj podľa Ogilvyho aj podľa našich online špecialistov: testovať, testovať a ešte raz testovať. Iba testovaním viete zistiť, ktorá kreatíva funguje lepšie.