Reklama Etarget

Reklama Etarget je plnohodnotný reklamný nástroj, ktorý je ideálny pre zväčšenie pokrytia vašej reklamy, popri reklame Google AdWords. Napriek tomu, že reklama Google AdWords má svoje výrazné výhody, aj kontextová reklama Etarget má čo ponúknuť.

 

Reklama Etarget a jej 6 hlavných predností:

1. široký zásah reklamy (1288 www stránok, ktoré zahŕňajú témy ako spravodajstvo, bulvár, auto-moto, cestovanie, IT, hobby, inzercia, kultúra, životný štýl, marketing a financie, reality, šport, regióny, zdravie, ...)

 

2priame cielenie na vybrané portály vrátane zoznam.sk, azet.sk, sme.sk, topky.sk, pravda.sk, hnonline.sk, eTrend.sk, Strategie.sk, JOJ.sk, Markiza.sk a pod., ktoré sú mimo dosahu reklamy Google AdWords)

 

3. platba za výsledok, t.j. iba za reálnu návštevu web stránky inzerenta (reklama Etarget využíva model účtovania pay-per-click, čiže samotné zobraznie vašej reklamy je zadarmo. Platíte až, keď vaša reklama zaujme natoľko, že na ňu niekto klikne.)

 

4. nevtieravá a návštevníkmi akceptovaná forma textovej reklamy s možnosťou zobrazenia ilustračného baneru

 

5. presné cielenie na potenciálnych zákazníkov a vybranú cieľovú skupinu pomocou slov opisujúcich záujmy vášho zákazníka, pomocou kľúčových slov pre váš produkt, podľa regiónov, cielenie na mobilné zariadenia,...
Ak vás zaujímajú detaily cielenia reklamy Etarget, čítajte ďalej >> 

 

6. re-marketingové cielenia reklamy pomocou funkcie "retarget" (umožňuje pripomenúť vašu ponuku ľudom, ktorí váš web už navštívili pomocou zobrazenia reklamy, ktorá ich sleduje na web stránkach sieti Etarget)

 

Ak je reklama Etarget nastavená optimálne, vie systém Etarget priviesť veľmi kvalitnú návštevnosť, ktorá popri zvyšovaní povedomia o vašej firme a značke ("brand") vie aj priamo predávať.

Etarget reklama je efektívna aj za hranicami Slovenska

Ak siahajú ciele vašej spoločnosti aj mimo územia Slovenka, reklamu Etarget by ste nemali vynechať ani tam. Pokrytie internetovej populácie reklamou Etarget dosahuje v Českej republike 80% a v Maďarsku dokonca až 95%.

Ak chcete osloviť vašich zákazníkov v Českej republike, kontextová reklama Etarget by mala byť spolu s reklamou Sklik (Seznam.cz) a AdWOrds (Google.cz) súčasťou vašej propagačnej stratégie. 

  

       

Ako reklama Etarget prináša zákazníkov?

Na to, aby bola reklama Etarget úspešná, je potrebná premyslená stratégia reklamnej kampane. Všetko od štruktúry reklamnej kampane, cez návrh reklamných odkazov (propozícia a ilustrácia) až po priradenie kľúčových slov k jednotlivým odkazom, musí slúžiť jedinému cieľu. Tým je uskutočnenie želanej konverzie návštevníka (nákup, objednávka, kontakt). 

 

Neodmysliteľnou súčasťou úspešnej reklamy Etarget je aj dopadová stránka, na ktorú táto reklama odkazuje. Tá musí splniť užívateľské nároky návštevníka a byť v súlade s propozíciou, ktorú reklama propagovala. Pre dosiahnutie maximálnej efektivity dopadových stránok, je ideálne testovanie použiteľnosti web stránok s reálnymi užívateľmi (zákazníkmi).

 

Ako reklama etarget pôsobí na zákazníka:

1. pomocou lákavej priamej propozície (napr. akcia na kávu Lavazza -30%) adresuje existujúci dopyt používateľov. Ak po ich príchode na stránku nastane zhoda medzi existujúcou potrebou používateľa  a propagovanou ponukou v reklame, nastáva okamžitá konverzia, ktorú vieme zmerať pomcou nástroja merania návštevnosti Google Analytics

 

2. zaujímavou nepriamou propozíciou (napr. objavte tajomstvo chuti kávy Lavazza) sa snažíme zaujať aj publikum, ktoré nemá existujúcu potrebu kúpiť kávu. Napriek tomu, ak je propozícia dostatočne lákava, používateľ sa preklikne na stránku inzerenta. Pri takejto reklame nemusí nastať konverzia okamžite. Návštevník si ale každopádne odnesie "informáciu", ktorá v sebe môže obnášať informáciu o danom produkte, značke a stránke alebo e-shope, kde ju získal. V budúcnosti, ak bola reklama v kombinácii so stránkou dostatočne účinna, sa tento užívateľ vráti, keď mu vznika adekvátna potreba suvisiaca s "informáciou", ktorú získal. Tento nepriamy vplyv reklamy Etarget je ťažko merateľný, no kľúčový. Čítajte ďalej >>

 

3. atraktívnou aktuálnou propozíciou (napr. Ochutnajte novú Lavazzu GOLD) môžete rovnakého používateľa, ktorý vašu stránku už navštívil, prilákať opäť. Tu reklama cieli špeciálne ľudí, ktorí vašu stránku už navštívili a ponúka im novú aktuálnu propozíciu, ktorá súvisela s ich predchádzajúcou návštevou. Túto novú formu reklamy tzv. re-marketing ponúka aj reklama Etarget. Viac tu >>

Reklama Etarget má väčší prínos, ako sa môže na prvý pohľad zdať

Kontextová reklama Etarget funguje sčasti podobne ako reklama v printoch (letáky, časopisy), rádiu, televízii, bilbordoch atď. Informácia, ktorá sa touto formou propaguje, sa v používateľoch uchováva a neskôr často používa na opätovné vyhľadanie produktu alebo služby.  

Kontextová reklama Etarget funguje sčasti podobne ako reklama v printoch (letáky, časopisy), rádiu, televízii, bilbordoch atď. Informácia, ktorá sa touto formou propaguje, sa v používateľoch uchováva a neskôr často používa na opätovné vyhľadanie produktu alebo služby v čase, keď je aktívna potreba s nimi asociovaná. Nástroj, ktorý užívatelia používajú na jej vyhľadanie potom siaha od vyhľadávania Google a cenových porovnávačov po sociálnu sieť Facebook. Keď potom analyzujete zdroje vašich konverzii v Google Analytics, môže sa ľahko stať, že zásluhy za uskutočnené konverzie (nákupy) prisúdite inému zdroju návštevnosti, napr. newsletteru alebo reklame Google AdWords. Google Analytics vo svojich štatistických prehľadoch zaznamená len posledný zdroj návštevy pred jej konverziou. Fakt, že prvotný kontakt bol iniciovaný reklamou Etarget, a že bez nej by sa užívateľ nezapísal do vášho newsletteru, alebo nepridal k fanúšikom na vašej Facebook stránke ostáva skrytý.

AKTUALIZÁCIA z BLOGU ui42: Obavte všetky zdroje návštev, ktoré prispievajú k uskutočneniu konverzie (nákupu) počas celého nákupneho procesu.  Odkryte celú cestu užívateľa k vašej konverzii pomocou nového prehľadu v Google Analytics >>

  

Či chceme alebo nie, letáky fungujú

Ak je propozícia reklamy v printoch (letáku, časopise), televízii, či rádiu dostatočne lákava, stáva sa, že často nakúpime aj to, čo sme do danej chvíle nevedeli, že potrebujeme. Podobne aj kontextová reklama Etarget s dostatočnou zaujímavou propozícou môže vzbudiť dopyt po produktoch a službách, ktoré by rovnaký užívateľ aktívne nevyhľadával.

  

 

Nedávny prieskum ukazuje, že podiel zákazníkov, ktorých je možné osloviť na základe ich existujúcej potreby (dopytu), napr. formou reklamy vo vyhľadávaní, tvorí len 3% z celkového podielu možných zákazníkov.

Naproti tomu, podiel zákazníkov, ktorých je možno osloviť kontextovou reklamou a prebudiť dopyt po daných produktoch a službách tvorí až 37% z celkového koláča.

Pozrite si celú infografiku prieskumu: Prečo použivať kontextovu reklamu (EN) tu >>

[dekorácia]

Máte záujem o naše služby?

Alebo volajte +421 650 520 142