Pavol Adamčák

Od roku 2009 je Palo v ui42 zodpovedný za oddelenie online marketingu. K online marketingu sa prvýkrát dostal skrz reklamu Google AdWords a možno aj preto je výkonnostný marketing jeho najsilnejšou doménou doteraz. Od roku 2014 je aj regionálnym Google trénerom pre Google AdWords a Analytics.

Stratégické myslenie v marketingu vychádzajúceho z webovej analytiky vnáša aj do projektov, ktorých cieľom je efektívna komunikácia na sociálnych sieťach.

Za uplynulé roky spravoval, optimalizoval a testoval limity všetkých regionálne zmysluplných reklamných nástrojov, ktorých efektivita sa dá merať a vyhodnocovať (AdWords, Etarget  Sklik/Seznam.cz a Facebook, Heureka, Najnakup, Zbozi.cz, Google Merchant, LinkedIn, SME Tip, Azet Klik).

Kedže komunikácia smerom von je len jednou časťou skladačky úspešnej kampane, venuje sa priebežne aj návrhu a optimalizácii cieľových stránok. Tu sú jeho najobľúbenejšie oblasti realizácie: copywriting, použiteľnosť (UX) a SEO.

Plná certifikácia pre Google AdWords:

Google certified trainer

  • Google Advertising Fundamentals
  • Search Advertising Advanced
  • Display Advertising Advanced
  • Reporting & Analysis Advanced

 


Sociálne siete: LinkedIn Twitter

Články autora

Top články
Naše projekty
Zo života ui42