Pavol Adamčák

Marketing & Business strategy

Je vedúci oddelenia výkonnostného marketingu a riaditeľ ui42 digital. Pred rokmi sa nadchol pre online marketing a dnes vedie úspešný online marketingový tím. Do tímu vnáša energiu, nespočetné množstvo nápadov a nadšenie. Jeho kľúčovou úlohou je nastavenie čo najvýkonnejšej online marketingovej stratégie a hľadanie inovácií pre akceleráciu rastu kľúčových e-commerce partnerov. Stratégické myslenie v marketingu vychádzajúceho z webovej analytiky vnáša aj do projektov, ktorých cieľom je efektívna komunikácia na sociálnych sieťach. Kedže komunikácia smerom von je len jednou časťou skladačky úspešnej kampane, venuje sa priebežne aj návrhu a optimalizácii cieľových stránok. Tu sú jeho najobľúbenejšie oblasti realizácie: copywriting, použiteľnosť (UX) a SEO.


Sociálne siete: LinkedIn Twitter

Články autora